15. apr. 2010

Dagens brutale citat

I lighed med Infotainers "Jeg dømmer dig når" og Randi Rehmeier (stavet rigtigt?) med hendes "Facebookopdateringer jeg ikke turde skrive" Skal vi her på internetwebloggen da også have et trademark item, der kan få salgstallene i vejret når min første bog udkommer.

Mine damer og det der er værre! Jeg giver jer!

Dagens brutale citat volume one!

Dagens brutale citat kommer fra Kongfinland. "Hvor må det være bittert at være en tyk pige og ikke have store bryster. Det er lissom deres trumfkort jo."

*Drumroll*

10 kommentarer:

Kenni sagde ...

Jeg kan supplere med en anden jeg hørte i går aftes, da jeg så et haveprogram på TV2.

Studieværten introducerede det deltagende par med følgende ord: "De kender hinanden rigtig godt. For de er GIFT!".

Så os, der er i parforhold og ikke er gift kender ikke hinanden godt?

Uden Relevans sagde ...

Kenni: I aner faktisk dårligt hvad den anden hedder, sårn ered bare!

kongfinland sagde ...

Hvilken ære at være den første i en serie af kommende fremragende indlæg fra din hånd!

Af hjertet tak.

Kong Finland - nu med endnu flere hadelæsere.

Flo's Diner sagde ...

Hey hey, sikke en fin header! Er den hjemmelavet eller hvad endte det med?

Anonym sagde ...

Såå, hvad med at finde på noget at skrive selv, isteden for at citere andres Twitter-Updates??

.. KongFinland RULES! :D :D

Uden Relevans sagde ...

KF: Jow jow!

Flo: Ja det er en Sædvifter aka Spunkflasher.com aka Spunky aka lakridsvifter har lavet til mig!

Anonym: Ja ja Kongfinland vi så det godt første gang ;o)

kongfinland sagde ...

Morfar: Tror du virkelig jeg ville stave sådan der?

Anonym: Tak, fan. Er du single?

spunky sagde ...

Bare tag min blog....
Der er nok at tage fat på ;-)

Den er fyldt med skrive og stave fejl, så der er nok indlæg til resten af året!

fasterfis sagde ...

Haha jeg den er sgu meget god den nye header! Selvom jeg er pisbange for skeletter!
Brutale citater udløser grin!

Uden Relevans sagde ...

Der kommer mere i morgen så hang on tight!

Send en kommentar