google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); De´t forår! – Uden Relevans

24. mar. 2010

De´t forår!

De første forårstegn har vist sig i dag.
http://susty.com/image/summer-rayne-oakes-ride-bike-naked-female-legs-pedal-bicycle-high-heels-blender-beverage-grind-dress-skirt-thighs-treehugger-fathers-day-gift-guide-promo-video.jpg
Nej ikke en svale, ikke en stork, det mest sikre tegn på at det er forår - de lokale drukbumser har indtaget deres faste pladser nede på torvet iført guldbajere og åbne jakker.

Et andet sikkert forårstegn, lårkortklædte tøsepiger der åbenbart ikke er klar over at man nemt kan se deres trussekanter når de glade og fro kommer cyklende - for det kan vel ikke være med vilje? Jeg havde nær torpederet Ballerupcenteret på vej hjem fra byggepladsen i dag.

De´t forår, det er det nemlig! Humøret her er meget bedre, i dag er vippedag og ferien sig nærmer! For første gang i år har jeg kunnet køre med soltaget åbent, eller strengt taget har jeg jo kunnet det længe, men så ville jeg bare være frosset ihjel i bilen.

I aften skal jeg ud med drengene, spise udenlandsk foder og så i Parken for at se FCK kvase FCN, første kamp på dansk grund nogensinde der spilles under tag, det bliver nok en varm affære, jeg har ellers haft lidt af en tøjkrise, om det skulle være Trenchcoat eller duffelcoat i awten :).

2 kommentarer:

kyllyan sagde ...

trussekanter, heck morfar. Men det er aldrig det hele man ser vel ? (indsaet selv lummert grin) -
godt at laese du er glad-ish igen.
K

Ibs sagde ...

I er totalt bawetter derovre i hovedstaden, her i Århus kom sutterne i skuret allerede forleden. Jow jow.

Send en kommentar