google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); En smartass krydser sit spor – Uden Relevans

17. dec. 2009

En smartass krydser sit spor

Yep der har været stille, jeg ved det. Jeg skal beklage at jeg ikke har fået overøst jer med genialiteter, spidsfindigheder, fikse indslag eller andet.

Min hjernekrybbe har været tom for inspiration, et hulrum på størrelse med det skattelettelserne til de rige har efterladt i statskassen når socialkammeraterne endelig overtager har bredt sig i min skalla.

Jeg har netop taget et fotografi jeg ville bringe med det sidste nye indenfor mode, for jeg har nemlig luret at det de unge vil have er modetips. Alle mulige former for tips om alt muligt, så derfor ville jeg vise jer mit selvdesignede bælte, ak og ve, jammer og klage mit multimediekamera vil ikke forbinde til min multimediePC så det må vente til de to atter er på talefod, eller jeg får nakket et nyt kabel et sted.

Så i må væbne jer med lømmelpakker og tålmodighed. Hjælp Politiet tæsk dig selv! som vi slumstormere sagde i de tidlige 60ere eller noget.

Til sidst lidt underholdning i form af en af de bedste films i verden. Clerks II!

5 kommentarer:

Marie sagde ...

What? Er du med i en film, Morfar?

PS. glæder mig til bælte-billede!

Randi Rehmeier sagde ...

Jeg har ydet mit bidrag i dag med en ego-kindhest. Så kan samfundet ikke forlange mere.

Erna sagde ...

Måååffe! Du må ikke skuffe mor og kalde dette for verdens bedste film, når sådan noget som Big Lebowski findes derude :(

Uden Relevans sagde ...

Hehe Nah... bedle kommer snart lover!

I vil elske det!

RR: Gør vi heller ikk!

Mor: Jeg skrev en af de bedste

Erna sagde ...

Åh Måffe, så er mor mere rolig for dig. Der er stadig håb forud...

Send en kommentar