google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Scener fra et arbejdsliv – Uden Relevans

5. sep. 2009

Scener fra et arbejdsliv

Yep! velkommen til stumdokumentarfilmen Scener fra et arbejdsliv en socialrealistisk odysse ud i sort/hvid experimentalkunst afsnit 1 af 265.

Scene 1 der er festivitas på den lille byggeplads, Overbetalt Doven Sekretrær (Herefter ODS) har sat sig ved vor helts bord, ja faktisk lige ved siden af vor kedeldragtsbeklædte superhelt.

ODS har på dette tidspunkt allerede dyppet sin snabel i fadølsanlægget med tuborgøl (hvad faen tænker de på dem der arrangerer den slags? Det skulle da have været elefantøl!)da der kommer en 17-kroners hvidvin på bordet.

ODS udbryder "Så mangler vi bare is til vinen" Vor helt er tavs, tavs som de sammenbidte mødre der måtte samle deres børnelig op fra Leningrads ruiner i den storefædrelandskrig "Aj! Vi kunne VIRKELIG godt bruge noget is John!" i retning af vor olieindsmurte arbejderklassegladiator, ufortrødent fortsætter vor helt med at tygge i sit tørre brød.

Krampen fremturer, blæst som hun er, "John henter du ikke noget is til os?" Endelig drejer vor sammenbidte helt hovedet, kigger på damen og siger så de ord der med lidt held engang vil bundfælde sig under hendes slet farvede hårrødder. "Prøv at hør her, MIG kan du ikke manipulere, hvis du vil have is må du SELV hente det, havde du bare spurgt mig istedet havde jeg med glæde hentet is til dig."

ODS kiggede surt væk indtil "Diplomatisk Gås" trådte til og gik op og hentede is til ODS.

Word...jeg er ude.

3 kommentarer:

Søren sagde ...

Rystende historie! Så det var ikke ODS, du vågnede op med?;-)
http://www.a-bar.dk/images/godmorgen.jpg

wildskud sagde ...

Klassekampen stopper aldrig......

Uden Relevans sagde ...

NAh jeg vågnede alene, hunnerne i mit firma er ikke min kop te.

wlskd yep hasta la victoria siempre

Send en kommentar