google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar deler ud af sin uendelige visdom igen – Uden Relevans

27. jun. 2009

Morfar deler ud af sin uendelige visdom igen

I min egenskab af selvvalgt profet for almuen, har jeg besluttet ...hov jeg plejer altid at skrive belsuttet?? Freudian Slip, belsuttet DOH! at jeg igen vil oplyse de uvidende masser, sprede mine guldkorn ud over flokken af jer bevidstløse zombier.

Vi er helt oppe i Piet Hein "Husk at leve imens du gør det husk at elske imens du tør det" stratosfæren, borderline Descartes "Jeg tænker, derfor er jeg".

Det ene råd har jeg givet før, du har sikkert allerede glemt det igen, det kommer her.

"Aldrig prutte i et solarium, specielt hvis det har en ventilator i fodenden."

Her kommer så den nyeste der vil få Descartes til at ligne en amatør.

"Aldrig kigge på deodoranten for at se om der kommer noget ud imens du sprøjter (høhø) den på".

Ja jeg ved det, din hjerne er nu som sandblæst ved disse "mindblowing discoveries" som man siger i det store udlandet. Når du nu kommer til dig selv kan du jo høre et stykke klassisk fint musik med nogen jeg godt kan lide at lytte til.

5 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Jeg vil også være profet for valmuen... kan man gå i lære et sted?

Suzy Q sagde ...

det fortæller du så mig - for sent.

Malou Klidmoster sagde ...

Gavmild som du er med din visdom, lad mig dog tilføje: Spis ikke gul sne!

Uden Relevans sagde ...

Leo: Nah ligesom Jesus skal man være født til det.

Sussi Ku: sorry....

Kmoster: oh ja den er også højt på listen..

Anonym sagde ...

Suverænt.. hvordan, jeg dog har kunnet leve mit liv i uvidenhed op til dette punk, er mig en gåde.

Send en kommentar