google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Vi har fødder men vi har ingen steder.... at gå hen – Uden Relevans

14. mar. 2009

Vi har fødder men vi har ingen steder.... at gå hen

Sårn synger Lars Haagensen bedre kendt som Lars Hug, Lars Autoophug, eller Lars H.U.G og det passer egentlig meget godt på mine tanker her til fårmiddag.

Jeg er splittet imellem at blive ved med at søge væk fra rendegraveren eller om jeg skal acceptere tingenes tilstand og bare være glad ved det jeg har nu.

Angående de dersens reklamer jeg har bragt på det sidste, så går alle jeres klik, eller alle og alle, jeres klik går til MYc4 som er en platform der finansierer mikrolån til afrikanere, jeg er ked af hvis i ikke gider glo på dem, det går dog til et godt formål.

Jeg har besluttet at bidrage aktivt til samfundsøkonomien ved at få en rengøringshjælp, så på fredag kommer den brasilianske 25årige skønhed Silvia og cleaner hele hytten, så ved jeg godt at der bliver grinet godt i skægget, de sjove kommentarer som, "Det kan være du kan rense hendes rør høhø, skal hun andet end at gøre rent? høhø".

I kan godt spare jer, hun er lykkeligt gift med en 55 årig dansker ved navn Vagn, så ingen hanky panky.

Åh ja en ting mere, jeg har fjernet den der "faste Læsere" ting fra sidebaren, for ærligt talt så får jeg stress og præstationsangst ved at vide at jeg har tyve mand høj der læser hvad jeg skriver, så hellere bare skrible videre i uvidenhed.

PS har i set at solen skinner? WOHOO!!!

9 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Solen skinner så ikke mere, nu hvor jeg er vågnet - typisk. Men pas nu iøvrigt på med at fremstille MyC4 som ren velgørenhed - tanken er jo netop, at man selv kan få noget ud af det; hvis man altså vil.

Kommer ikke med nogen sjove kommentarer om brasilianske rengøringsquinder, men kan ikke lade være med at tænke på den gode gode Jørgen Leth - men han er jo heller ikke den værste at tænke på :)

Uden Relevans sagde ...

Leoparddreng, jeg lader pengene blive ved at geninvestere hele tiden. Det skal jo være nonprofit. Angående JL så er han alt for rå.

Leoparddrengen sagde ...

Det var skam ikke ment moraliserende ifht dig - det var mere, hvis nu der var nogen der kunne være interesserede i MyC4, ville det være synd at give dem det forkerte indtryk :)

Steen AA sagde ...

Solskin og 4-1. Ingen dårlig dag, hva´ Morfar?

Leoparddrengen sagde ...

Sja ær ik *hic* helt sekkr på Morfr kåmmr ånlajn mer ida! (*hic*)

Madame sagde ...

Det er da genialt med rengøringshjælp, morfar - det kunne vi også godt bruge i skovhytten her!

Skal du ikke med tilblogtræffet den 28/3? Kig evt. her:
http://allreiter.blogspot.com/2009/03/lidt-praktik-om-det-kommende-blogtrf.html

Anonym sagde ...

Sheesh - kan hun ikke male hytten samtidig?

Uden Relevans sagde ...

Jeg må sige at 4-1 ydmygelsen af ærkerivalerne står for min lever som en milepæl af råddenskab :)

Madame, mayhaps??

Pdrsn: Jow det kunne være

frk rips sagde ...

præstationsangst! - nej nu må du da holde!

Send en kommentar