google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Undskyld jeg tror lige at jeg blev dummere. – Uden Relevans

15. mar. 2009

Undskyld jeg tror lige at jeg blev dummere.

Måske er det bare mig der stadig er lidt rusten i hjernen efter gårsdagens udskejelser på grund af Liverpools fantastiske ydmygelse af arvefjenderne fra den unævnelige by.

For lidt tid siden kom jeg ved et uheld til at flippe min tvmodtager over på TV3, i forgæves søgning efter fodboldkampen imellem Fusionsklubben på vestegnens blågule og Aarhus Gymnastik Forenings hvidklædte helte.

Paradise Hotel hedder showet jeg ramlede ind i, og jeg må sige at jeg godt nok ikke helt fatter konceptet, det er noget med at nogen vælger nogen for at nogle andre ikke kan bo sammen og så er der vist en der vinder til sidst???

Jeg kunne mærke at mine hjerneceller langsomt en efter en opgav ævred og begik selvmord, med en voldsom kraftanstrengelse fik jeg knaldet panden ned i fjernstyringen til tvmodtageren så mareridtet forsvandt.

Er der en eller anden der gider forklare mig hvad det der Paradis Hotel går ud på?

6 kommentarer:

Annika sagde ...

Til tjeneste: Det handler om at man skal holde deltagerne ud så længe som muligt. Præmien er at se dem ha sex - ja ok eller se og se, måske høre noget stønneri og se et lagen bevæge sig rytmisk. Så god fornøjelse med det...

Anonym sagde ...

..... med andre ord: "nogen vælger nogen for at andre ikke kan bo sammen, og så er der en der vinder til sidst".
Imens bliver der sexet og drukket og redet løs på klichéerne....

Zette sagde ...

Nope, aldrig set det, forstår selv med oven for kommentarerne stadig ikke en bønne. Where is my mind....?

Dana Watsham sagde ...

Tilslutter mig Zette. Men jeg har en lille Liverpoolhistorie:
Min ægtefælle er fra Wallasey - og da vi lige var flyttet sammen skulle han hjem og besøge familie. Så spurgte han min søn om han ville ha' en fodboldtrøje med hjem? "Ja tak, en ManU" sagde ungen. Det var (og er) stor kærlighed. Han FIK en ManU-trøje ...

Uden Relevans sagde ...

Okay jeg må sige at jeg ikke blev klogere.

Fælles for dem alle var at de var snotdumme og rygere :)

Dana: Du skal afholde dig fra at bande i mit kommentarfelt ;)

Dana Watsham sagde ...

Everton, Everton, Everton .....

Send en kommentar