google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfars fordomme – Uden Relevans

19. mar. 2009

Morfars fordomme

Jeg har jo dels i min egenskab af at være en halvdoven kapitalistisk bastard og dels for at støtte det omkringliggende samfunds økonomi hyret en dame til at rengøre mit ydmyge domicil.

Jeg vidste følgende om hende. Hun er fra Brasilien, hun er 25 og hun skulle være "ikke specielt køn" ifølge min kollega der formidlede den fordækte kontakt.

Så da jeg åbner hoveddøren står der en lille, spinkel, diminutiv, ja nærmest dværglignende pige udenfor, stramme jeans nærmest malet på, halvhøje støvletter, lilla cardigan, sort kort jakke, store guldøreringe model papegøje.

Kort sagt en feminin pige, hun var slet ikke grim, faktisk nærmere lidt ovre i den nuttede afdeling. Hun kommer indenfor og jeg spørger om hun vil høre noget musik imens jeg dribler ned til den lokale fødevarepusher for at fouragere.

"Yes, that would be nice" siger hun på perfekt engelsk (første fordom kvast), jeg spørger hvad hun vil høre og hun siger efter en kort pause, "Do you have any King Diamond? Da jeg havde samlet min kæbe op smed jeg "Fatal Portrait" albummet på og gik min vej lettere forundret over at min fordom omkring at piger i pænt tøj ikke hører grim musik.

Her er en smagsprøve på Onkel Kings musik.


<>
by <>

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad er det med dig og ordet NUTTET i dag?

;o)

Miss Blue Eyes

Anonym sagde ...

Jeez, én er skudda lidt ligeglad med hvordan faen hun så ud. . Vil hellere vide - om konen ku' gøre rent, eller hvad!.?

Kagekonen sagde ...

"grim musik" gør bare rengøring lettere! jeg smider ofte husbondens gamle Iron Maiden eller Manowar albums på når jeg giver den gas med støvsuger og gulvklud ;o) mens mine egne Metallica albums er gode når der skal skures badeværelser...

Steen AA sagde ...

"love is in the air"

Uden Relevans sagde ...

MBE: Jamen :)

PDRSN: Ja hun gnubber grundigt på det køkkengulv der.

Kkone: og helst så højt at støvsugeren føles som en bi der summer i det fjerne.

STeen AA: Nah tror hun ville gå i stykker hvis man krammede hende :)

Send en kommentar