google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfars Blog Award/Præmie. – Uden Relevans

7. mar. 2009

Morfars Blog Award/Præmie.

Da jeg er for doven anlagt til at overhovedet at begynde at tænke på at lave en form for lille nuttet figur, eller skilt du kan klistre på din internetweblog, må du selv tænke dig til hvordan en sårn bør og skal se ud.

Selv forestiller jeg mig noget med en fredsdue, en heilende og storsyngende Morten Messerschmidt, og et stort hjerte altsammen omkranset af teksten "Morfars Blog Præmie", for hvorfor skal det egentlig være engelsk det hele?

Den første og sikker også eneste Morfars Blog Præmie går til en af vor tids største satiriske begavelser, en mand der stort set er fadder for alt hvad der hedder standupkomik i Danmark uden at vide det.

Mine damer og herrer jeg giver jer....

Uffe Stenstrop.

PS hvis der er andre der også gerne vil have den så bare snup en imens der stadig er nogen på lager.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Godt valgt, Morfar! Uffe er en dejlig mand både her i cyber og også i virkeligheden. En mand med kant på.

Stående applaus herfra :-)

Anonym sagde ...

ja ja. Dér har vi da en Uffe der er værd at klappe af. Og jeg gør det gerne stående.
Jeg forestiller mig din blog-flids-præmie som en statuette forestillende en "flyvende farmor".

Madame sagde ...

Kære morfar, er du nu fuld af gas, som du plejer?

Uden Relevans sagde ...

Nej jeg er dybt seriøs. Jeg ville gøre Hr Stenstrop til statsmedister, vi ville nok stadig ryge direkte i afgrunden som med Lars Løkke ved roret, turen ville dog være noget sjovere.

Anonym sagde ...

Det ville være klædeligt at sige dig imod, men jeg har altid været ekstremt konfliktsky. Lad mig i den forbindelse citere stand-up-komikeren K.K. Steincke: ‘Jeg er ikke nær så glad for mig selv, som enhver anden ville være i mit sted’.

Tak for æren. Jeg er dog lidt skuffet over, at jeg ikke kan forskønne min sidebar med en bister bobcat der forsøger at skjule, at den i virkeligheden er den velsigende mildhed og venlighed selv, så jeg har tilladt mig at designe et adækvat trofæ, som du er velkommen til at bruge ved fremtidige prisuddelinger.

Suzy Q sagde ...

Morfar, jeg støtter og bifalder dit valg.
Ved du for øvrigt at din blog er blevet læst op i radioen på P1? Det var Sukkermåsen der hørte det (højpandet type) og det var indlægget om lønsedler.

Suzy Q sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Suzy Q sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Uden Relevans sagde ...

Tak for det fine logo Uffe!

Sussi: Ja jeg hørte det godt, måske er min stemme ikke så radioegnet igen.

Faktisk har damen bag det der radioblog fortalt at hun vil bruge et indlæg mere, så jeg skal høre med igen onsdag 15.30 på P1 (plug plug).

Send en kommentar