google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Kan du fatte det Perle! part to – Uden Relevans

1. mar. 2009

Kan du fatte det Perle! part to

Nu kan jeg ikke lige huske om der nogensinde var en part et, dog kender jeg mig selv ret har jeg skrevet et harmdirrende internetweblogindlæg omkring Perlemor og den rare..vent det HAR jeg!

Nåmmen, idag sad jeg på Nørrebro iført min skudsikre vest på salon Allahdin (get the pun???) ahaha, det er jo ved at være noget tid siden jeg sidst fik "flyttet ørerne" som min salige far altid sagde, og ja han var ligesom dine forældre, sagde altid det samme konstant...

Ved siden af undertegnede i den anden frisørstol sad en dreng af afrikansk, ja jeg vil faktisk tage et vildskud fra hoften og sige somalisk baggrund, knægten havde lidt svært ved at kommunikere med frisøren omkring detaljer såsom hårlængde osv. De taler lidt forbi hinanden indtil frisøren bliver træt af det og siger til knægten. "Jamen taler du ikke dansk mand!" Du er sgu da nødt til at lære den sprog, hvis du vil bo her! "

Det gav mig en rar følelse indeni og en tro på at det nok skal klare sig selv al det dersens integrationnoget.

Min frisure ligner nu en mellemting imellem crewcut, Helmut Lotti, og en amerikansk marine. for at toppe det hele af blev jeg smurt ind i en voks der STINKER af jordbær, så hvis du pludselig synes at der dufter dejligt af jordbær så hils lige på mig.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

will do :o)
Og tillykke med den nye fritz...

Junior sagde ...

Kostede det ekstra at få jordbær i? Det har jeg nemmerlig altid godt kunne tænke mig...

Anonym sagde ...

Minder mig om min gamle frisør i Blaagaardsgade, der altid smurte mit hår og nakke ind i en art mellemøstlig barbersprit, der var mindst 5 morgenbade om at blive skyllet ud. Selv lugtede han fælt af sved.

Uden Relevans sagde ...

Det var nu nede på Nørrebrovej at jeg blev klippet.

Profeten havde fødselsdag igår, der var dog ikke rabat alligevel :)

Anonym sagde ...

Sært jeg havde ellers troet at du ville beskylde frisøren for at være en fæl racist.

Send en kommentar