google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Der var en der var to der var..... – Uden Relevans

21. mar. 2009

Der var en der var to der var.....

Som sagt så gjort.

Forleden dag fik jeg et trusselsbrev fra nogen der kalder sig selv "Færdselsstyrelsen" De ville "syne" Det Hvide Lyn, eller jeg skal faktisk selv syne den, så jeg overvejede at sende dem et fotografi af Lynet og så skulle den potte være ude?

Nåmmen da jeg er meget bevist om at sådan en Peugeot 205 fra sidstfirsene lugter og larmer og da jeg vidste at den ALDRIG ville kunne klare et bilsyn medmindre jeg tager ud til de korrupte drenge på Islevdalsvej, hvor man efter sigende ikke engang behøver at have sin bil MED for at den bliver godkendt, tænkte jeg at jeg så ville købe en ny bil.

Så jeg er netop hjemkommet med......wait for it..........wait.......for .... En Peugeot 205 fra sidstfirserne. Nu har jeg så to.

Mandag skal jeg forbi skattekontoret og bruge 1.180 kroner på nummerplader og 380 kroner på en registreringsattest, og en tur forbi den lokale miljørigtige ophugger med Det hvide Lyn så naturen bliver lidt glad for mig.

Wee!!! Jeg har fået ny bil!!!

10 kommentarer:

spunky sagde ...

he he tillykke! ;-)

Uden Relevans sagde ...

Jow jow! Tak Sædvifter!

Anonym sagde ...

Tillykke.. og, hey, hvorfor prøve noget nyt, når man ved hvad der virker!.. ;)

Uden Relevans sagde ...

BB: Jeg har altid været vild med den model :) Og den her er endnu rappere end Det Hvide Lyn :)

Turbanindehaveren sagde ...

Tillykke.

GTI Rally?

med skørter?

garanteret :)

Uden Relevans sagde ...

Vil ikke afsløre mere, lad os bare sige at den langtfra er sløv ;o)

Zette sagde ...

Definer lige NY.... - og så fortsat fransk, når nu du havde mulighed for at avancere til et RIGTIGT køretøj, Morfar?

Uden Relevans sagde ...

ZTT: Jeg mangler lige omkring 1.7 millioner til at få den BMW M5 jeg gerne vil have. Min nye bil har dog elektrisk soltag ;o)

Kagekonen sagde ...

Jeg var også vild med min mors røde senfirser 250 gti indtil en eller anden idiot ikke overholdt sin højre vigepligt, efter den tur, blev den aldrig den samme igen... så hun skiftede den til et stort lokum af en passat og jeg begyndte at drømme om italienske sportsvogne og motorcykler. Derfor kører jeg nu i en bulet Clio :-/ og drømmer stadig om motorcykler og italienske sportsvogne...

Nå, nu var det jo ikke min forkærlighed for køretøjer, der va emnet, så tillykke med den nye bil.

Uden Relevans sagde ...

Kagekone: Jamen der ER noget over den der lille franske bil :)

Send en kommentar