google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Dengang jeg chattede på Jubii – Uden Relevans

26. mar. 2009

Dengang jeg chattede på Jubii

Min alltime favoritkommando var /åhhvad der gjorde at man sagde "Åhhvadd åhhvaaaaddddddd" og så noget jeg ikke kan huske. Faktisk bruger jeg stadig det udtryk i min dagligdag idag...

Dengang jeg chattede på Jubii. Jep jeg indrømmer, jeg var en chatnørd! Faktisk har jeg stadig væk mit login derinde tror jeg nok, og for noget tid siden skal vi bare sigen en otte måneder loggede jeg ind igen bare lige for at se om det var lige så lamt som dengang jeg var hyperaktiv chatter for en del år siden.

Ja... det var det faktisk var der et pudsigt sammenfald på et par stykker af de navne jeg chattede med dengang, og et hurtigt profilkig (via bagvejen så man ikke skal betale for det) afslørede at det VAR de samme personer som dengang...totalt deja vu... seks mange år senere og de sidder stadig der og basker til lysekroner og flirter på privaten.

Idag er jeg lidt glad for at jeg stoppede med det, og istedet blev pigefotograf og "sikker-chat-konsulent". AJ det gaas!

Har du nogensinde chattet?

17 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Tænk, der er åbenbart nogen der engang har brugt Jubii? Troede det var rent markedsføring...

Spøg til side: var også meget chattende da jeg først kom på nettet i omkring '97; var en del mi noget der hed Højhuset, som var relativt teknisk for datiden, en grafisk java-app. Tror muligvis det er det der er blevet til Habba idag (hvor min søn hænger ud).

Og så var jeg en del på Forum (idag ofir, vistnok). Og i Udlandet på et supergrafisk sted der hed Active Worlds.

Men efter et år eller så mistede det nyhedens interesse, og så har jeg stort set ikke gjort det siden.

Gik under navnet Onkel Theo dengang...

Anonym sagde ...

Ja sgu da - var afsindigt aktiv på Forum dengang for en ni-ti års tid siden. Det var fin underholdning på lange aften og nattevagter :-)

Anonym sagde ...

jow jow da.... wildskuddet her har skam også været på juhuu-kanoen.
I første omgang var der vildt gang i den over alt, omend det nok ikke lige var studenterhuen der strammede. Jeg holdt så en pause på et par år eller tre, og genoptog tjatteriet. Nu var det kun fire af de halvandenhundrede og firs rum der blev brugt, og kendte ansigter fra dengang var der ingen af.
Nu har jeg begået totalt chat-selvmord. Gider det sgu ikke mere.
Jeg synes at jeg oplevede at alle dem der skrev at de IKKE var interesseret i at tale uartigt, egentlig ikke var interesseret i andet..... END at snakke uartigt.

spunky sagde ...

ha ha ha ha ha..... fantastisk emne

jo jeg har oxo været der, men det er sgu så lang tid siden at jeg hverken mindes, hvilket chatsted og hvad mit chat navn var, damn jeg er blevet gammel.... har også lige været nød til at bestille nyt dankort fordi jeg havde glemt min pinkode (det er sgu aldrig sket før) bør jeg være bekymret?

nå men er der stadig nogen her der bruger træfpunkt?

jeg viste bare at du hed Rudy! ;-)

Anonym sagde ...

Jeg var også rigtig meget på og havde totalt doktor-rettigheder, for dem der kan huske det. Var også fast gæst på Brooklyn dengang der var så proppet at man måtte stå ude på gaden og det tog en time at få sagt farvel til dem alle. Men har ikke været på i årevis. Har dog stadig venner irl som jeg mødte på chatten.

Anonym sagde ...

Årh main - jeg er bare for UNG til dét her forum!!!

:]

spunky sagde ...

Jamen Pedrsn så smut du hjem til habbo.dk eller arto.dk ;-)

Uden Relevans sagde ...

Det du siger Lakridssædvifter!

Desuden er Pdrsn ligeså ancient som os andre ahaha

Mit navn var Vandmandstøsen75

Anonym sagde ...

Selvfølgelig, hvem har ikke gjort det? Ad flere omgange har jeg været omkring IRC med mIRC samt på diverse hjemmesiders chatforums. I dag chatter jeg stortset ikke og bruger i stedet tiden på de forskelligt eksisterende socialemedier, der på en måde har afløst den funktion, som chatten havde den gang, hvor det hele foregik i tekstmode.

Uden Relevans sagde ...

#Danmark på IRC Dalnet omg...det var dagene.

Anonym sagde ...

Det bare sort snak, alt dét der du sir Spunk!? Og hold kaje vandmandstøjte - jeg ik en skid ligeså ancient som dig og dine chatt homiez. . . . Tss!!

Uden Relevans sagde ...

yeah....right så.


fniz

Pedrsh sagde ...

. . . 'er jeg måske 140 år gammel og en sommer?!! . . . Og en vinter . . . Dont think zo! . . .

. LÅL . . Råfl . .

kent sagde ...

totalt i orden chat-stil der. /snebold /grangren /hi5

Uden Relevans sagde ...

/åhhvad :o)

Wannabe mor sagde ...

Totalt i orden blog du har.. Jeg er gået igang med den, på den baglæns måde. Jeg husker også tiden fra Jubii. Måske vi endda har været der på samme tid. Snakkeren? siger det dig noget?
Nå, men sjovt var det at flå i lysekronen, vælte rundt i dobbeltsengen, samt kaste utallige genstande efter hinanden. Og fred være med dem der i deres stille sind og naive verden fik sig en "god sludder" med både Skat og Kaptajnen..

Brownie sagde ...

Oh yes.. men vandmandstøsen75 kendte jeg ikke.. det var nu heller ikke Jubii.. nok derfor.. :D

Send en kommentar