16. apr. 2012

Forklaring på vandfed

I forbindelse med det her jobsøgningsprojekt jeg er i færd med at ignorere og overspringe, kom jeg forbi en side med lønstatistik inde på internettet ( kills me everytime).

Det viser sig at jeg får lige sådan rundt regnet seks-ni tusinde for lidt i løn i forhold til hvad folk i samme stilling skovler ind hver måned!

Jeg vidste godt at min løn var i den lave ende, jeg har dog holdt fast i at jeg var lykkelig på arbejdet og man kan ikke sætte pris på lykke og frihed, nu hvor jeg så hverken er lykkelig eller fri på jobbet mere, skal jeg bare videre i en fart, så kan jeg være mere eller mindre fri, jeg vil dog være betydeligt rigere imens jeg er det, optimalt set finder jeg et nyt arbejde hvor jeg kan være lykkelig, fri og rig.

Vandfed er når en mand vågner med en af urin erigeret penis fordi han skal tisse rigtigt meget, indimellem tager kvinder fejl af vandfed og rigtigt fed og indleder samleje, det kan også være dejligt for hunnen, manden derimod er nødt til at fjerne sine tanker fra urinering til samleje og det vil typisk forårsage et samleje af længere varighed.

Kom ikke her og sig at min internetweblog ikke er lærerig.

17 kommentarer:

Belle Blues sagde ...

Bør vi lede efter en subtil sammenhæng mellem indlæggets to temaer?

Pedrsn™ sagde ...

lyder ellers pænt nasty at kneppe med urinfyldt kalorius - men held og lykke med den, ellers.

Anonym sagde ...

Her kalder vi det vandp** og det kan også være noget, du har drømt ;)

Lupo sagde ...

Hov - jeg vil godt stå ved mit udtryk. Jeg er den anonyme der 1:27

:D

Zette sagde ...

hmmm, lønefterslæb kender jeg også - har i år for første gang lønforhandlet - ja, ja, jeg ved, jeg er idiot ikke at have gjort det før, men jeg er jo kvinde, og vi kan ikke den slags, har i hvert fald bedt om 15% mere for at nå lønstatistikken, rimelig sikker på ikke at få det, men afvist helt og holdent blev det da ikke til indledende runde.

Bortset fra det, så er jeg da pænt ligeglad med hvad der fylder den fede, bare det er godt. Fyldt blære hos kvinder kan gi ekstra nydelse... vil jeg mene. Hov, lyder fame som om jeg er til tisse-sex - det er jeg IKKE.

Uden Relevans sagde ...

BB: Led du bare :o)

PDRSN: A mans gotta do...

LP: Hehe tak for info :o)


Hahaha ZTT :o)

Fruen sagde ...

Nå, det er derfor morgensex er så godt *SF*
Tænkte nok der var en forklaring *GG*

AnneMone sagde ...

Måske en overset kur for for tidlig sædafgang :-) altså ikke lortejobebt, men vandpikken

Suzy Q sagde ...

jeg er for en gangs skyld mundlam...

Ahhrrr løgn: Det der med løn - det er noget mærkeligt noget. Det tvinger jo een til at gå, hvis man ikke får hvad man vil ha. og så får man SLET ikke noget. Jeg synes det er superbesværligt.

Uden Relevans sagde ...

Jeg bliver sgu nok snart dræbt af mændenes fagforening fordi jeg afslører alle tricksene :o)

Madame sagde ...

Det er da nogle fantastiske koblinger, Morfar. Jeg må sige som Suzy, at det er noget mærkeligt noget med løn. Man kan få at vide, at der kun er en lillebitte sum til deling, hvorefter alle holder sig tilbage, og én kommer ud med en kæmpe pose guld.

Uden Relevans sagde ...

Yep! jeg steg 5% sidste gang, det viste sig at det skulle have været 2 5% istedet.

spunky sagde ...

ha ha ha ha ha....... jeg er helt kvæstet af grin....
det er sgu den bedste 'tråd' jeg har læst længe!

meget malende beskrevet, i div. svar!

jeg tror dog jeg vil undlade at kommenterer yderligere! ;-D

kent sagde ...

angående penge og lykken. Dengang jeg havde godt med penge på kontoen, var jeg ikke en skid lykkeligere end jeg er i dag, hvor jeg er fattig som en kirkerotte. Altså er det ikke pengene der er grundlaget for lykken. (nogen vil sikkert give mig u-ret i det) Faktisk, når jeg kigger tilbage på mit liv, har jeg ikke været mere lykkelig end jeg er for tiden, heller ikke selvom jeg faktisk er totalt bankerot. Lykkens essens må altså findes andre steder. Frihed på job kunne være et af dem.

Angående vandfed: Kunne det måske tænkes, på baggrund af din beskrivelse, at de kvinder du taler om ikke tager fejl af den vandfede, men går målrettet efter den netop af den årsag du selv nævner. Det tager kun 5 minutter, men de vil så gerne have at vi bliver lidt længere.....

Fruen sagde ...

Det er altså mærkeligt med sex, nogle gange tager det kun 2 minutter og andre gange går det enormt hurtigt *GG*

kent sagde ...

De har min dybeste medfølelse "frue".

Uden Relevans sagde ...

Hahaha

Send en kommentar