google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Jul og alt det der – Uden Relevans

29. dec. 2008

Jul og alt det der

Så er jeg tilbage i førerhuset på rendegraveren, eller vi er gået over i skurvognen for der er ingen huller at grave idag, alligevel er vores tilstedeværelse påkrævet åbenbart.

Så vi sidder her med kaffen og spiser resten af juleslikket, selv mit Føl er i godt humør og det er ganske hyggeligt.

Kun en gang i julen har jeg følt mig træt bange og ensom og kort savnet mine forældre indtil jeg fik fortalt mig selv at det ikke hjælper at dvæle ved en fortid der forlængst er forbi.

Juleaften tilbragte jeg hos en af mine bedste venner der sammen med sin familie hver jul "Adopterer" mig så jeg ikke skal holde jul med de hjemløse på Christiania det var en fantastisk aften og resten af julen er tilbragt med at slappe af i jacuzzien/sofaen.

6 kommentarer:

Linda sagde ...

Godt klaret. Altså, det med kun at føle dig fladtrykt en enkelt gang.

Jeg synes ellers, at juleblues efterhånden er så udbredt, at nogle kloge kittelklædte mennesker snart skulle komme igang med at foretage sig noget nyttigt og opfinde en vaccine. Blev der sagt.

Godt nytår til dig.

Zette sagde ...

Adoptioner kan være ret gode.

Anonym sagde ...

Lyder da ikke så ringe endda.. :)

Uden Relevans sagde ...

Linda: Tak :o)

ZT: Ja det er sødt af dem.

BB: Nej det er dejligt.

spunky sagde ...

Jeg synes du er sej morfar...

nu ved jeg ikke hvor længe siden den for længst svundne fortid fandt sted.

men jeg synes fandme det er hårdt at miste.. og hvis man så skal sidde år efter år ganske alene, så er det sgu bare ikke sjovt.

fedt at du har så gode venner som har plads og rum i deres hjerter..
til at "adopterer" dig.

holdt selv en fantastisk jul med en masse gode venner og familie

14 stk. i alt...

og det var langt federe end at sidde rundt omkring i små grupper af 2 til 4 personer...


jeg tror faktisk at det har været en af de bedst jul'e (hedder det, det?) som jeg har holdt nogen sinde

håber din nytårsaften må blive mindst lige så god!

Uden Relevans sagde ...

Tak tak og tak :)

Send en kommentar