23. nov. 2008

Hvordan man bedst begår selvmord uden at genere nogen

Ja nu er det jo altså ikke undertegnede der er ifærd med at tage livet af mig selv, og det er ikke fordi at jeg her har tænkt mig at bringe en top ti over fantastiske selvmordsmetoder.

Det handler om den lokale drukmås og hans semikæreste.

Den lokale drukmås hvis næse havde samme farve som fanerne ved første maj paraderne på den Røde Plads er netop afgået ved døden, et sikkert bud her er leversvigt, da jeg ofte mødte ham foran den lokale kiosk klokken syv om morgenen iført dagens første elefantbajer, når jeg så returnede fra arbejdspladsen kunne jeg nogengange møde ham igen med dagens n¨te elefantbajer.

Anyhow han er netop kistet, og hvad gør man så når man er hans elskede? Man drikker da en flaske sprut tager en ordentlig røvfuld sovepiller og sætter ild på sin lejlighed, så er den skid slået uden at genere nogen, ja lige bortset fra alle naboerne, brandvæsenet og reform-reform-politiet der rent faktisk mødte op.

En ting er at hun gerne vil dø, jeg synes måske liige at det er en tand for egoistisk også at sætte ild til lejligheden.

Det er nok bare mig.

107 kommentarer:

Belle Blues sagde ...

Hun havde måske andet at bekymre sig om.. lige i situationen. Eller intet at bekymre sig om.

Men ikke så praktisk for naboerne, nej.

tosommerfugle sagde ...

Det var da ganske rigtigt en ret hensynsløs måde at begå selvmord på. Problemet er jo så at samfundet gør meget for at gøre hensynsfulde muligheder utilgængelige.

En måde at finde gode selvmordsmetoder på er bogen Final Exit, men så er det noget der kræver omhyggelige forberedelser - netop også for at tage hensyn til omgivelserne.

kent sagde ...

under normale omstændigheder er brandstiftelse i hvertfald strafbart. Om der så kan være tale om formildende omstændigheder i forbindelse med selvmord skal jeg ikke kunne sige. Men omvendt vil jeg da mene at hvis man skal gøre det, er det da med at få det gjort ordentligt.

Uden Relevans sagde ...

BB: Heldigivis skete der ikke så stor skade igen.

2som: Så blev det alligevel til en tråd med gode selvmordsråd :)

Kent: Ja helst noget der ikke sviner.

Holme sagde ...

Må indrømme, jeg synes at drukmåsens selvmord var en anelse mere hensynsfuldt.

Anonym sagde ...

Men hvis mman først er så langt ude at må har bestemt at gennemfører sit selvmord. Er det jo ikke fordi personen er egoistik eller hensynsløs over for andre. Der er bare ikke plads til det længere. Ville selv fortrække pillerne og brand..

Anonym sagde ...

Jeg har mange gange overvejet selvmord - men jeg er meget ked af at nogle mennesker som jeg holder meget af skal komme og finde mig.
Jeg tænker her på at skære pulsårene over. Hvor lang tid tager det - inden det er forbi

Anonym sagde ...

"Men hvis man først er så langt ude at må har bestemt at gennemfører sit selvmord. Er det jo ikke fordi personen er egoistisk eller hensynsløs over for andre. Der er bare ikke plads til det længere. Ville selv fortrække pillerne og brand.."

Jeg er enig, også med brand og piller. :)

Anonym sagde ...

Brandstiftelse er dødsensfarligt! Folk der bor i nærheden kan blive ramt, brandfolk risikerer ofte livet, og folk bliver udsat for giftige dampe fra brændende inventar, alt i alt, en virkelig dårlig ide
Man køber en kummefryser, lader låget stå en anelse åbent så man kan få luft. Man placerer en advarsel oven på fryseren om at folk ikke skal åbne den, og i stedet kontakte myndighederne.
Det sku være en forholdsvis human måde at dø på da man sover stille ind, og det ikke føles så koldt da luften er meget tør. Det er også forholdsvis skånsomt for dem som skal fjerne liget.

Jeg synes dog at tage sit liv er en forfærdelig ting, og jeg kan dårligt forestille mig en situation hvor det skulle være en god løsning på nogen problemer. Hvis man ikke synes ens liv har noget formål så prøv at hjælpe folk som virkelig har brug for det, f.eks. via selvmordslinjen eller sos-børnebyerne.

Anonym sagde ...

Jeg syntes at det er en fantastisk ide at melde sig til noget hjælpearbejde i et u-land.
Hvis man står på randen til at ville begå selvmord, hvorfor så ikke prøve at tage væk i noget tid og så prøve at hjælpe andre, for så måske at finde noget tilfredsstillelse i livet og se at der nok er nogen der har det værere end en selv.
Du har jo intet at miste alligevel så!!! Kun alt at vinde!!!

ian sagde ...

har lyst til at gøre det..!


kan ike klare ret meget mere..!

ian sagde ...

har ikke nogen at snakke med. Er hele alene her i dk...!

er så ensomt..

Anonym sagde ...

fuck jeg hader livet, har nok altid gjort det jeg ønsker meget og forlade denne verden

Anonym sagde ...

HALLO!
Livet er en gave, men for at nyde denne gave, så må man sku også yde noget selv! Det er egoistisk at tro at alt godt kommer til en af sig selv, og hvis ikke - når ja, så begår jeg da bare lige selvmord? Jeg kender følelsen, jeg kender den alt for godt! Min gamle bedste veninde løb gennem hele byen for at redde mig fra at dø af at tage en overdosis.. hun stod og græd, mens hun sagde at hun var nød til at stikke to fingre ned i halsen på mig, så jeg brækkede det op igen. Jeg endte med at gøre det selv, fordi jeg den dag så det fra en anden synsvinkel end min egen egoistiske opgivende vinkel.
Idag er jeg så taknemmlig for at leve - livet er en gave, som du har fået af vorherre - du skal ikke smide den væk. For gør du det, så tror jeg ikke at gud giver dig gaven igen..

Anonym sagde ...

Kan godt give dig ret i at livet er en gave. Men en gave burde også kunne retuneres. Mener selv at bonen blev glemt ved min.

Har prøvet det selv mente ikke livet var noget jeg kunne holde ud mere, tog en masse piller og blandede det med sprut. Det gik hurtigt, men det blev opdaget af en ven. Følet der at mit liv burde være forbi, men det mente de hgøjemagter åbenbart ikke....

Anonym sagde ...

Kan udemærket følge jer allesammens mening, om det hele, men ser lige nu ingen anden udvej, min kone forlod mig/smed mig ud for 8 måneder siden, fordi hun havde været mig utro, hvilket jeg prøvede på at forklare hende, at det ku vi godt komme over og videre, men det mente hun ikk, og det er gået MEGET hårdt udover vores søn, og det føler jeg ikke at jeg kan leve med, så hvis nogen kender en nem hurtig måde at dø på, siger i bare til...!

Anonym sagde ...

Okay virkelig ikke godt...
men det er ikke en løsning værken for dig eller din søn, at du tager dit eget liv. Tag kampen op. Hvis du allerede er så langt nede, er der kun en vej og det er op.
Men hvis du ikke kan mere, ville jeg nok forslå, en kugle til tinningen. Det er hurtigt og smertefrit.

Anonym sagde ...

Okay dette er ved at blive lidt for sindsygt. var det ikke meningen at dette skulle være en tråd, om selvmord. men sgu da ikke give gode råd hvordan man let og smertefuldt kunne gøre det såsan for alvor.... prøv lige at spænde hjelmen.

Anonym sagde ...

www.getalife.dk omg..
fuck hvor er i åndssvage små klamme selvmordskandidater!!
I lugter af tis :D
www.gåibad.dk
www.ubrugelig.dk
hahahah åndssvage mennesker.. OMFG !!!!!

Anonym sagde ...

Jamen jeg er altså helt enig med anonym! I lugter..

Anonym sagde ...

jeg er blive op give af syhueste og jeg ha sagt at jeg gør ting nå jeg ikke hved jeg gør dem live er nådee lordt ønske kun at får ro

Anonym sagde ...

jeg er blive op give af syhueste og jeg ha sagt at jeg gør ting nå jeg ikke hved jeg gør dem live er nådee lordt ønske kun at får ro

Anonym sagde ...

fuck jeg hader livet, har nok altid gjort det jeg ønsker meget og forlade denne verden.
EJ OMG?! TAG JER DA LIGE SAMMEN SVAGPISSERE!!! i er sikkert bare nogle svanse der ikke kan få stiv dolk :D

Tossehovedet sagde ...

Uhm.. Min mor er en fordrukken møgfjabbe, jeg mistede min 5mdr gammel lillesøster, jeg har en politigæld på 88.000kr, samt været medvirken i en lortesag, som var 2 cm fra at gå helt galt. Jeg er blevet mobbet hele livet igennem indtil jeg blev 17 år og startede blandt "voksne" mennesker på en højskole. Jeg har ALDRIG tænkt eller overvejet selvmord, men har tænkt meget på, at stikke af til et meget bedre sted.. Men nej! Jeg kæmpede faktisk videre! Lige nu sidder jeg som en snart 20-årig i min egen lejlighed sammen med en dejlig mand.. Jeg har en masse venner efterhånden.. Kan man ønske sig noget bedre? Jeg lider godt nok af angst/paranoia og kan risikerer at jeg ikke kan komme af med den igen, og derfor ikke kan arbejde eller noget. Jeg tænker således om selvmord: Jeg ville først og fremmest tænke det GODT igennem.. Men hvis jeg gjorde det, så ville jeg såre en masse mennesker, som holder af mig, og jeg ville ALDRIG være i stand til at få livet tilbage hvis jeg fortrød det..
Så jeg vil nok lige mene, at I (selvmordsmennesker)burde overveje hvad I kunne gøre bedre for jer selv. F.eks. ELSK JER SELV FØRST! Folk vil efterhånden blive til venner mm.

Anonym sagde ...

Prøv nu lige at ta jer sammen. Selvfølgelig er det ikke sjovt hvis man har det hårdt, men selvmord er aldrig en løsning. Alle har det dårligt en gang imellem, og ja der er nogen der har det værre end andre, men så må man bare tage sig sammen og klare sig igennem den periode. Den eneste gyldige grund til selvmord er hvis man er syg, ikke kan kureres og ikke har lyst til at lide, men udover det så er selvmord bare noget pis.

Anonym sagde ...

.FUCK LiVET!s;'

Anonym sagde ...

hves man ønske at dø så skal man ha lov til det.jweg forsøg selmord i gen da inge hvel ha mig så hvor for liv når man hvel ha det godt når man ha ro kb

Anonym sagde ...

hves man ønske at dø så skal man ha lov til det.jweg forsøg selmord i gen da inge hvel ha mig så hvor for liv når man hvel ha det godt når man ha ro kb

Anonym sagde ...

I er allesammen retarderede...
Lær dog at stave din anonyme perker..

Anonym sagde ...

Jeg er lige midt i en skilsmisse, og føler mig kasseret. Det betyder at jeg vil tage mit eget liv iaften fredag d. 5-3-2010

Anonym sagde ...

Gik det godt?

Anonym sagde ...

Selvmordsforsøg er strafbart !
næ gør som jeg har tænkt mig at forsvinde (emimagere til andet EU-Land. Der kan også få sin danske førtidspension med.
P.S Jeg desværre en korrupt læge men ham har sat advokat og politi på samt (rigspolitiet.) Hvis i andre oplever det samme at jeres læge ikke vil hjæpe jer med jeres psykiske uden han/hun vil have penge for det så vig IKKE TILBAGE anmeld det. Og samt fortælle at i har det psykisk dårligt. Alt for mange folk går rundt og tror ikke at politiet vil hjælpe.MEN-MEN Det gør de. samt at korruption er noget der selv en kan få meget lang fængselstraf for.
HAV ALTID DOKOMENTION B.LA DIGITAL OPTAGELSE AF LÆGESAMTALEN.
ADVOKAT KAN MANFÅ ALTSÅ FRI PROSES TIL ELLER DÆKKER ISÅFALD JERES INDBOFORSIKRING MED DOG EN LILLE SELV RISIKO PÅ MAX 2500,-DKK

Anonym sagde ...

Haha! Hvis jeg skulle begå selvmord (hvilket ikke sker, da jeg er livsnyder, med tryk på NYDER) ville jeg tage en diskret pille! Og efterlade et sødt afskedsbrev:)

Anonym sagde ...

Tager med på krydstogt og hoppe i vandet om natten midt ude på havet.

Du forsvinder for altid og ingen bekymrer sig om det.

timbenjamin sagde ...

HEY FUCK ALLE JER SOM IKKE KAN FORSTÅ AT NOGEN MENNESKER HAR DET HÅRDT HER I LIVET!!! VI KAN JO IKKE ALLESAMMEN VÆRE VOKSET OP I HELLERUP.
OG HVEM VAR DEN NAR SOM SYNTES AT HAN LIGE VILLE KRITICERE EN SOM IKKE VAR SÅ GOD TIL AT STAVE, HVAD FANDEN GÅR DET UD PÅ??? ER DET VIRKELIG DEN VERDEN VI LEVER I?,
AT MAN BARE KAN LOSSE OG SPARKE PÅ DEM SOM "LIGGER" NED?

Anonym sagde ...

-.- stenet website..... godt at alle hygger sig .. eller noget >.<

Anonym sagde ...

Nemlig, der er jo ingen mening med at begå selvmord.

Anonym sagde ...

Er der overhovedet nogen af jer der virkelig mener at i vil begå selvmord?

Anonym sagde ...

ja mener det mit liv er trist

Anonym sagde ...

At tale om selvmord er ikke nogen joke. Selv den mindste kommentar skal tages alvorligt. Det kan godt være svært at forstå for nogen af jer, men lad for gud skyld være med at håne os for det.

Anonym sagde ...

gud har ikke givet os livet for at vi skal lave selvmord. Det er ingen grund tilat lave selvmord, specialt når vi bor her i danmark. alle jer der overvejer det, prøv lige at tanke over hvor godt i faktisk har det.

Anonym sagde ...

JYTTE

Anonym sagde ...

jytte sige du... hmm min mor hedder jytte -.- heheh lol

Anonym sagde ...

Selvmord eller ej, jeg søgte på google efter metoder og stødte på denne tråd!!!
Jeg har igennem flere år overvejet hvordan eg kunne slippe af med mig selv, jeg har et enormt had til mig selv kan slet ikke se hvad jeg kan bruges til, jeg har børn og familie men føler mig bare i vejen og at jeg hele tiden fucker alting op, kan slet ikke finde hoved og hale i noget som helst. hver gang jeg siger noget så bliver det misforstået og fejlfortolket. og mit ekstremt lave selvværd går ud over mine børn som jeg ikke tør tale til når min kone hører det af frygt for at sige noget forkert og uhensigtsmæssigt
ved ikke hvad jeg skal gøre.....

Anonym sagde ...

Livs-linjen tlf. 70 20 12 01

anonym sagde ...

hvis dit liv er så dårligt så begå selvmord der er ingen anden vej

Anonym sagde ...

lets do it ! kill kill kill !!!!!! arharghagrhagr!

Anonym sagde ...

Efter at have læst tråden igennem sidder jeg med en dårlig smag i munden. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan mennesker kan, med god samvittighed, sidde og skrive til andre mennesker at de skal begå selvmord. Selvmord er aldrig løsningen på problemerne, og jeg vil kraftigt opfordre mennesker der sidder med sådanne tanker at søge professionel hjælp. Henvend dig på en psykiatrisk skadestue, der kan de med næsten 100% garanti hjælpe dig.
Ps. jeg taler af erfaring, arbejder i psykiatrien som sygeplejerske.

Anonym sagde ...

Til alle jer, der ønsker at begå selvmord. Tag til et U-land, og hjælp nogle dernede, doner en ordentlig røvfuld penge, til nogle gode organisationer, og drop sprutten, luderne, smøgerne, og stofferne. Efter i har gjort dette, TÆNK JER OM, hvad sker der for jer, i ødelægger ikke bare jeres eget liv, ved at tage jeres eget liv, (indlysende) i giver også dem der finder jer, traumer der varer lang tid frem, og det er ligegyldigt om det er hængning, skydning, eller piller og sprut, dem der ser jer vil være mærket for livet. Når i bliver fundet, kommer der en ambulance efter jer, den burde bruges til syge mennesker, ikke folk der er for svage til at søge hjælp, eller rette op på livet selv. HELT ÆRLIGT, kom dog over jeres surmuleri, i ved jo godt inderst inde, at jeres selvmordstanker ikke holder i længden. Hvis du er kristen, ved du at selvmord er en enkelt billet til helvede, og som muslim er det vist heller ikke ligefrem safe passage til paradiset. Hvis du ikke er troende, så er der jo nok et eller andet sted du kommer hen, men tror du virkelig at det er så meget bedre. Hvis i absolut ikke kan gøre andet, (eller føler det for i kan ALTID gøre noget)så gør en masse gode ting for andre først, hjælp med at forhindre dette problem i at sprede sig. Der er ingen måde du kan begå selvmord så det kun skader dig.

PS. til alle jer teenagere derude med selvmordstanker, vid dette. I har et helt liv foran jer, ingen siger at det bliver let, men i kan gøre det rigtigt fedt, men i kan også køre det af spordet, giv kun dig selv skylden, ikke alle andre, hvis det sker.

Anonym sagde ...

Livet er en mærkelig ting, men det er sq dumt at give op.. jeg kan sige at selvom man er i et dybt hul kan man godt komme op og få sucess ed livet. Min mor er sindsyg og har vrangsforestillinger af livet, min elskede far er død og det kun 3 mdr efter min farmor. Jeg har været voksen siden jeg var 8 og har alligevel fået det rigtig godt, man skal ikke være bange for modstand! husk det er i modvind at en drage stiger!

dimms1998 sagde ...

jeg syntes det er (undskyld ordet) hjernelamt at begå selvmord... Tänk jer dog lige om. Tag kampen op, ligesåm Anonym siger: det er sku dumt at give op!! Begynd et nyt liv. Doner tilde fattige i Afrika eller Afganistan eller Irak osv. Bare ik giv op. I kan udrätte meget, lad vär med at begå selvmord. I ödelägger livet får den der finder jer, han/hun vil få traumer resten af sit liv at at finde sin nabo eller bedste ven/veninde död i en fryser eller af overdosis.

dimms1998 sagde ...

Der er brug for jer. Allesammen. Gud har skabt os for at vi skal udrätte noget, og han har detaljeret jer allesammen han ved hvad i skal blive til og hvad i skal göre for andre. HJÄLP DEM DER HAR BRUG FOR DET, dem der har det värre end jer. Tag ik jeres eget liv det er et dårligt tegn på egoisme...

dimms1998 sagde ...

alle har eller har haft det svärt også mig, emn nu sidder jeg som en (MEGET) rig mand og giver jer råd. Giv ALDRIG op! Bare hold hovedet koldt og hav mod til at pröve noget nyt... please.

Anonym sagde ...

HJÆLP MIG !!!!!!!!!!

Anonym sagde ...

Jeg er træt af at høre på folk som snakker om at det er gud der gav dem livet.. ? Der findes ingen gud. Der er ingen der ved var der sker når man dør! Hvis jeg skulle begå selvmord skulle det være fordi at jeg ville vide hvad er skete efter døden. Og hvis der ikke skete noget, så er man ihvertfald et andet sted end hvor man var før. (:

Anonym sagde ...

Gud? jeg tror ikke på gud.... fatter ikke folk går rundt og siger at gud laver mennesker. SIKKE noget vås!! Stop det gud snak!. Angående selvmord... det er ingen løsning at begå selvmord... Kender selv en der begik selvmord for nogle år siden. Forfældeligt! Du skal være glad at du er i livet. Kom ud og oplev end at sidde derhjemme og tuder over at du har ikke nogen liv. Husk du har et liv og en familie der elsker dig.:)

Anonym sagde ...

Ja sidder her 41år gammel får til 3 dejlige børn og nu vil moderen sku skilles det kan jeg slet ikke leve med for jeg elsker hende så uendeligt meget og nu sidder jeg her og bare har lyst til at dø

Anonym sagde ...

jeg er ville til at betale maget for stærke sove piller for jeg gider ikke mere jeg er så grim og skriver så dårlige at jeg nu bare lever alene og nu gider jeg ikke det lorte liv og alle damer siger at jeg er for sød og gør for maget for den det er sku da forde jeg er ville til at gøre alt for dem men det er ikke nok fuck dem
mer så hven vil tjæne en masse penge eller kæber jeg gerne en pistol priser setter du
benbra35@gmail.com

Anonym sagde ...

HVAD FANDEN HAR I GANG I SMÅ PERKERE!
I HAR SÅ FUCKING ONDT AF JER SELV AT DET ER HELT SINDSSYGR ! I SKRIVER DET PÅ EN SIDE HVOR SELV BØRN OG UNGE KAN KOMME IND PÅ OG LÆSE OM JERS FUCKING SELVMORDS TANKER, TA JER DOG FOR SATAN SAMMEN OG FÅ JER ET LIV, I ER SGU DA VOKSNE MAIN, OG I OPFØRE JER SOM NOGEN DER ALDRIG SKULLE VÆRE FØDT, OKAY JEG HAR SELV HAFT SÅDAN NOGLE TANKER MEN FANDME ALDRIG HAFT ONDT AF MIG SELV, I SKAL TÆNKE PÅ DEM DER FINDER JER SMÅ PERKER DET KAN GODT VÆRE AT MAN GØR SÅDAN I FUCKING PERKER LAND MEN I ER I DK !! JEG HAR LYST TIL AT GIVE JER ALLE NOGLE TÆSK SÅ I KAN KOMME LIDT TIL FORNUFT!! FUCK DET DER MAIN DØ FRA DIT BARN SÅ HAN KAN GÅ I SKOLE OG SIGE : JEG HAR INGEN FAR FORDI HAN BEGIK SELVMORD FORDI HAN KUN TÆNKTE PÅ SIG SELV OG HAVDE ONDT AF SIG SELV SÅ NU ER JEG HELT ALENE FOR MIN MOR BOLLER UDEN OM MED ALLE MULIGE KLAMME MÆND OMFG TA JER SAMMEN MAGTER SGU IKKE JERES PIS SMÅ FEDE PERKERE ! I BURDE SKAMME JER HVAD FANDEN ER DET FOR EN OPFØRSEL ?!
MEN FUCK JER MAIN, HVIS I VIL HAVE DET SÅDAN SKAL I SGU OGSÅ HAVE DET SÅDAN.
HÅBER SGU I KOMMER I HELVEDE. !
MEN VENLIG HILSEN NATASHA :*

Anonym sagde ...

Jeg kan ikke lukke kærligheden ind, fordi jeg har meget lavt selvværd. Jeg har angst. Selvom jeg har kone og børn , kan min store kærlighed til dem ikke gøre at jeg elsker mig selv. Jeg kan mærke at det eneste der virker er kærlighed til mig selv og andre. Nogle gange har jeg mest lyst til at være død og forlade livet, fordi hver dag er et helvede af angst. Jeg arbejder på at give og tage kærlighed, det er det eneste der kan redde mit liv. Jeg er så ked af det......

Anonym sagde ...

anonym

hej jeg er en pige på 16 som har stjålet en fucking pung for 50 kr.. og jeg blev så taget fordi der åbenbart var en eller anden alarm på som jeg ikke havde set? og så havde politiet ringet hjem til min mor.. og jeg er har kommet til at lyve.. så jeg havde sagt til hende at det var en der hedder camilla der gjorde det.. som så ikke findes, og hun vil gøre alt for at finde ud af hvem hun er.. og da jeg kom hjem hamret hun mit hovede ind i væggen, og når hun finder ud af at jeg havde løjet over for hende vil hun smadre mig fordi hun ikke kan styrer sit temperament, og hun fjerne alle mine venner fra mig og vil sende mig væk fra alt )': har så fucking meget lyst til at begå selvmord ! ved seriøst ikke hvad jeg skal gøre )':

Anonym sagde ...

hæng dig ikke i hvad som helst hæng dig i randers ræb

Anonym sagde ...

Jamen begå da endelig selvmord, mennesket er jo ikke ligefrem nogen "truet dyereart", og de ressourcer du ikke bruger kan jo så bruges af dem der ønsker at leve..

Jeg vil foreslå brug af gasarten kulilte, der er en lynhurtig, effektiv og smertefri dræber:

Selvmord med grillkul, manual for dummies

Du skal bruge:

-Bradepande med grillkul, plus tændvæske (en engangsgrill kan ikke anbefales, der er ikke kul nok)

-Bred malertape

-Afdækningsplastic

-Et lille rum, hvor du kan dø uforstyrret, helst natten over (eller evt. en campingvogn)

-Gammeldags brevpapir, en kuvert og et gyltigt frimærke


Start med at skrive et brev til den lokale politimyndighed (det er meget vigtigt at adresse og frankering er korrekt, dette brev skal nå frem til modtager dagen efter), i hvor du fortæller hvor dit kadaver kan afhentes. Husk at advare om kulilten, så betjentene ikke forgiftes. Send det via posthus (sikrest) eller en postkasse.
Dette gøres for at undgå at intetanende mennesker finder dit kadaver og traumatiseres, politifolkene er dels vant til lidt af hvert og dels er de mentalt forberedte på synet, når de dagen efter kommer og sparker døren ind.

Start med at tætne alle revner og sprækker omkring døre og vinduer i døds-rummet med malertapen.

Gulvet skal herefter afdækkes med plastfolien, som fastgøres tæt og omhyggeligt langs rummets vægge. Dette gøres dels for at undgå at kulilten undslipper gennem revner og sprækker i gulvkonstruktionen og måske skader andre mennesker længere nede i bygningen, dels for at lette rengøringsarbejdet for de redningsfolk der skal hente din kolde krop i morgen. Når du dør, løber alle væsker ud af dig og dette griseri bør af hensyn til de levende begrænses til et minimum.

Und dig selv lidt komfort på den sidste rejse, anbring en rullemadras i rummet oven på plastfolien. En eventuel seng i rummet bør ikke benyttes, kulilte er tungere end den omgivende luft og det er derfor vigtigt at din indåndingszone er så langt nede som muligt.

Så er du ved at være klar, start bradepanden op udenfor (eller i vindueskarmen med vinduet åbent)
Når den ikke længere ryger og der er godt gang i kullene, placeres den i dødsrummet på et brandsikkert underlag (pas på fingrene, den er brandvarm!)

Den nu låste indgangsdør / optændingsvinduet tætnes med malertapen

Så er din gøremål på jorden afsluttet, læg dig på rullemadrassen i en behagelig stilling og nyd tanken om at dette blev din sidste dag i dit liv :-)

Hvis dit tætningsarbejde er gjort ordenligt skulle bevidstløshed indtræde i løbet af 7-10 minutter, og døden indenfor en halv time, lidt afhængelig af rummets størrelse.

NB: Det er vigtigt at bruge rigelig grillkul, ellers risikerer du at døden snyder dig og du ender op som en grønsag med massiv hjerneskade i stedet, og det var jo ikke lige meningen, vel?

Til slut vil jeg ønske dig en rigtig god rejse!

Anonym sagde ...

min bror gjorde selvmord. Dumme svin.

Anonym sagde ...

selvmord er næsten som en følelse. den kommer når man er mest ulykkelig. det kan være svært at koncentrere sig om sin uddanelse eller job. det er jo et problem. det er svært at snakke om og nogle gange kan det være svært at indrømme at man tænker på det. nogle har brug for hjælp men der er svært. det er ikke tit man kan få hjælp. det er jo heller ikke altid at folk kan forstå en. man må bare tænke det hele igennem. prøv at nyd livet mens man stadig har det selvom det nogle gange kan være svært.

Anonym sagde ...

Min kæreste prøvede at begå selvmord da hun var gravid med tvillinger (En dreng og en pige)... Tænk at jeg kunne have været far idag ;'-(

Anonym sagde ...

i har for meget fritid. prøv at få jer en hobby! get over it dramaqueen.

cya in hell EMOS!

Anonym sagde ...

Har prøvet 2ting nu & jeg lever stadigvæk :-(
Hjælp!

Anonym sagde ...

Okay, til alle jer 'selvmorder' gør som mig..
Tag mange sover'piller, læg jer ud i boblebad fyldt med vand, Sluk lystet, fald i søvn, & for en sikkerhedes skyld så skær lige hul på blodåren..
& Væk er man.(-;

Anonym sagde ...

hun gjorde det rigtige da hun begik selvmord der er sikkert en masse af de perfekte svin der lever i denne guds forladte lorte verden som hun gjorder mega lykkelige ved sin død

Anonym sagde ...

OKAY, AT SKYDE SIG SKULLE VÆRE MGET HURTIGT OG SMERTEFRIT! MEN HVORDAN FÅR MAN FAT I ET SKYDEVÅBEN?? DET HAR JEG IKKE FORSTAND PÅ. MEN HVIS DET ER KOMPLET SMERTEFRIT, ER JEG MEGET
INTERESSERET.

SKRIV DA VENLIGST TIL: HYPOTESE@HOTMAIL.COM

Anonym sagde ...

jeg har skydevåben MEN sku ikke til sådan engang fis tænk engang hvor mange det går ud over det skal i lige tænke på inden i gør noget

Anonym sagde ...

en pige som jeg utroligt godt kan lide, mere end mand nogensinde kunne forestille sig, ignorere mig og snakker aldrig til mig selv om i de sidste 6 måneder har vi snakket meget og krammet når vi så hinanden, men nu er det som om hun hader mig totalt, og hvergang jeg ser hende kramme eller snakke med en anden dreng, får jeg tårer i øjnene og for lyst til at myrde den dreng, også alle mine tidligere venner ser ud til at ikke ville snakke med mig, på grund af disse ting er jeg begyndt at tænke på selvmord og nu er jeg endda gået så vidt som til at søge på selvmordsmåder, jeg er endda kun 14.
jeg mener ikke at nogen mennesker burde fortjene dette, fordi det er virkelig et slemt liv, min far har altid travlt så han opdager sikkert ikke at jeg er død, og min mor har fået en ny kæreste som hun er sammen med altid også den tid hun ellers skulle være sammen med mig og min storesøster, apropos min storesøster så spiller hun så meget musik og tænker så meget på gymnasiet at hun sikkert heller ikke opdager noget.

Anonym sagde ...

Ring til selvmordslinjen, de kan hjælpe dig.
70 20 12 01

Anonym sagde ...

DEL 1

Anonym: Kald mig Noouty
Fandt tråden gennem søgning på google: "hvordan begår man bedst selvmord"

Jeg er ikke professionel vil jeg lige understrege, forstår ikke de idioter som kan skrive så latterlige kommentarere imellem alle de seriøse ting som er blevet skrevet!..

Men jeg synes i bør tænke jer om hvad der gør at alt er noget lort!

Er det arbejdet?
- se om du kan finde et nyt arbejde gå efter venlige og gode kollegaer hvis det er muligt!

Er det familien?
- Fortæl dem det, der er ingen vej uden om der kan være sket meget mellem en og ens familie men det er kun fair at være ærlig over det kan lette meget at få det fortalt (Forudsagt man selv mener det vil hjælpe?) der kan være meget galt og det der kan være mange løsninger selvom det ikke virker sådan ...

Kærligheden??
Kærlighed er et hårdt punkt!..
Husk at man elsker kun nogle når det er hjertet som banker og ikke maven som kilder!!
Hvis man virkelig elsker en som enten bedrager en eller skrotter en så FÅR man dårligt selvværd det kan ikke undgås! Man føler man ikke er god nok, men det er man for det er ikke fordi modparten ikke mener du er god nok!
Du er god nok uanset hvad den ene eller anden grund er så er der med garanti nogen derude som vil elske dig hvis du tør lade en ny komme til det!! også selvom du ikke ved hvor du skal kigge, men man lader kun hvis man vil finde ;) <3

Mobning?
Har selv haft en hård barndom er er gået ned fuldkommen i en alder af 24 har haft en af de hårdeste barndomme man kan have, har været solid og haft en trang til at få muskler og dyrke kampsport til at kunne forsvare mig selv og mistet alt lyst til sex :'( .. ja gæt selv..
Har så i en alder af 24år med kone og børn gået fuldkommen i baglås, kan ikke huske ting jeg bør huske, kan ikke mit eget nummer i hovedet, balancen kan svigte hvis jeg får kraftige tanker om selvmord ..
Men mit største problem der er lige nu, det er at det er at jeg vil ikke lade det gå ud over min kone så snakker med åbn anonym rådgivning (min kone og børn ved det ikke)
og jeg var ærlig i min barndom om det men fik INGEN HJÆLP ?!?!?!
Det mener de er meget forkert både af kommune og min forældre... er også helt enig :'/ ..
Men det kan også være hårdt at åbne sig om det men gør det af den rigtige i føler at i bør åbne jer over for, eksempelvis kan det såre ens mor at fortælle om det men ens mor ville højst sandsynligt gerne hjælpe dig kan ikke garantere alle mødre er sådan man jeg ville ihvertfald gerne hjælpe mine børn af hele mit hjerte hvis de havde det så dårligt og jeg ville ironisk nok ikke være glad for det man være glad for at jeg får lov at hjælpe dem og de vil have min hjælp istedet for andre metoder jeg har læst igennem hele tråden.

Anonym sagde ...

DEL 2

- Selvmordet?!
Når alt bare er nok er det ikke sikkert det bliver de piller man havde planlagt for det kommer an på om køkkenkniven ligger fremme fordi opvasken ikke er blevet taget idet at al helvede bryder løs, og det er ikke det samme som holder folk kørende men det som holder en kørende må man gerne hvis muligt tænke på når det er ved at gå galt, er det ikke værd at leve for? .. Og det bedste man kan det er sku at tilmelde sig et dating site, sex site friend site og mød nogle nye af det man ikke har eller vær noget mere sammen med dine børn hvis du har, kontakt familie du er mistet kontakten med, FLYT HJEM om nødvendigt, dine forældre ville elske det tror jeg hvis de ved hvorfor! det der findes jo ingen ting som bare virker for alle men find noget som virker for dig og hvis du har mulighed for det så find nogle venner med god liv energi det virker for nogle

- Selvmordbrev!
men hvis i skriver et brev om problemet det og tager jeres eget liv, lad os så bare som et eksempel sige at "din" far var død, din mor og dig er de eneste tilbage og der ligger et brev om noget hun kunne have hjulpet dig med tror du så ikke det vil tage MEGET hårdt på hende at hun ikke fik lov at hjælpe dig? det tror jeg.. Man skal nok tænke sig gevaldigt over hvad man skriver i brevet og når man så har "færdigskrevet" det så læs det igennem og forstil jer det var en i holdte af som havde skrevet det hvor hårdt det ville tage på dig!
Personligt ville jeg nok aldrig nogensinde selv "findes" og så skrive en brev om jeg skred fra det hele og startet et nyt liv..
lagt mobilen så de ved de ikke kan kontakte mig mere og så "forsvundet" .. fordan vil jeg ikke ind på.

----------------------------------------------

Om mig:
Ville gerne hjælpe andre og ved ikke om jeg ville rejse til udlandet for kan ikke undvære mine børn!!!
24år meget hård opvækst på sjælland er så flyttet derfra startet på en frisk, men pludselig er alt kommet tilbage i mit hoved, hvad der har kickstartet det ved jeg ikke..
har kone og børn
har fået tvangstanker, flashback, blackout, vågner rundtosset, får mavesmerter og hovedpine, maveproblemer, mistet lysten til livet og overser glæden i hverdagen men smiler stadig som om intet var hent lige til når jeg sidder for mig selv så kan jeg stortude enlig uden at kunne huske hvorfor?!..
og ja får lidt hjælp men ikke nok og har ikke råd til så meget mere..

Mine tanker:
Jeg ved godt de lyder dumt men de personer som har misdannet mig som den person jeg er idag dem har jeg lyst til at opsøge og ..... og derefter selv tage mig liv FØR jeg tager mit eget liv, for tænk hvad de ikke kan gøre ved andre? uanset den dom de får mener jeg ikke det er nok..

Såfremt i vil skrive til mig om noget at det jeg har skrevet eller besvare det er min email: Noouty@hotmail.com
Det er en email jeg bruger ikke hver dag men den bliver tjekke en gang i mellem.

Anonym sagde ...

Jeg er suicaidel,
Fordi jeg er så langt væk,
Fra alle mine normer, mine grænser og mig selv.

Når jeg tænker selvmord,
Så har jeg magten i mit ord.
Tænk om det hvad du vil,
men det er ik en metafor.

Bestemmer selv hvorhen,
Selvmord er li nu min bedste ven.
Står li nu og venter på mig
og jeg glæder mig til at se den.

Anonym sagde ...

når ens håb er ude og man ikke kan se lyset mere når man hele tiden føler man lever i mørket og ber hver dag til sin gud lad mig ikke vågne næste dag har man ikke så meget valg mere .............

Anonym sagde ...

jeg spørger bare hvorfor leve med smerten hverdag dag ud og dag ind når man kan stoppe det dele en gang for alle så vil mørket forsvinde og lyset komme .......

Anonym sagde ...

Remember - you are worth not for what you have, not even for who you are, but for what others have become because of you. Whatever you have experienced in your life is carved in stone. But today- at this very moment you have the power to make the shift from where you are to where you want to be. You are never stuck…you always have a choice. You just have to give yourself permission to grow, to love, to thrive.” To be honest with you, I don't have the words to make you feel better, but I do have the arms to give you a hug, ears to listen to whatever you want to talk about, and I have a heart; a heart that's aching to see you smile again.

Amelie Pedersen sagde ...

Wauw. Hvor gør det ondt at læse alt dette her herinde.
Folk der snakker lort om at selvmordstruede bare er ynkelige skal bare holde
mund. I aner jo ikke en skid..!!!
Men til jer der har lyst til det.
Skønne mennesker, JEG VED at det ikke er fordi i decideret har lyst
til at dø, men vil slippe fra jeres psykiske, økonomiske osv. tilstande.
Tal med folk om det, ring til hjælpetelefon linjer hvis ikke jeres familie skal
Vide noget. snak om det, når ordene kommer ud, hjælper det tit. det kan godt være at situationen ikke just bliver bedre, men det tvinger tankerne på plads.
Skriv ned.

Mvh en der mistede sin lillebror på 16 til selvmord sidste år, som lever med sorg og savn hver dag.

Sender virtuelle knus og tanker til jer!!

Lasse sagde ...

Nu har jeg også læst en god del af denne tråd i gennem. Og jeg har lagt mærke til, at en del af jer kender én, som har begået selvmord. Hvor forfærdeligt det har været, og alt det.
Hvordan er det at miste en ven? Er det anderledes end at miste et familiemedlem? Jeg overvejer selv selvmord.

Men Amelie Pedersen, det er ikke for alle at det hjælper at skrive noget ned, eller snakke med sine venner etc. Jeg har prøvet i meget lang tid nu, effekten er udeblevet. Jeg får det faktisk bare værre. Værre, fordi jeg får mine venner til at være bekymrede og være i dårligt humør, på grund af mig. Det hjælper ikke just på situationen.

Anonym sagde ...

Må nok også indrømme at jeg også overvejer kraftigt at tage mit eget liv. Kan ikke klare livet mere. Har altid følt at jeg er i vejen og ikke hører til nogen steder. Føler jeg ikke er god nok og ikke kan bruges til noget. Overvejer om man bare skulle tage sin bil og køre hurtigt og frontalt ind i noget elle hænge sig over en dør. Tror det eneste der har holdt mig fra at gøre det er at jeg tænker på hvordan mine forældre vil ha det efterfølgende. Og så siger i at man bar skal snakke om der det hjælper. Har jeg prøvet i flere år uden held. Prøvet at gå til lægen et par gange. Hjalp heller ikke. Fik bare at vide at jeg skulle blive bedere til at planlægge mit liv. og sæ fik jeg nogle piller som jeg følte det kun blev værrer af....
Er træt af mit liv. Kan ikke se nogen mening med hvorfor jeg er til.

Anonym sagde ...

Jeg er en pige på 16år, der Fucker alting op. Jeg har bare alle lyst til at leve mere! Hvergang jeg ser en af de kommentar hvor der er nogen der siger at man skal søge hjælp, får jeg det faktisk lidt bedre og har lyst til at ringe til livslinien, så kan jeg sgu ikke forstå at der er nogle røvhuller herinde der kommer og ødelægger det hele! Hvad er det for en syg verden vi lever i? Her har jeg ikke lyst til at være mere! Ses i himlen, hvis det altså er der jeg kommer havner..... Hvem ved???

Anonym sagde ...

det er svært og leve et godt liv :( men det er osse svært og live et lorte liv, man hved ikke snart hvad man skal gøre af sig selv !! skal jeg live vider og prøve løkken dag for dag ?? eller skal jeg bare give op og lade alt blive sort ? jeg har bare lyst til og forsvinde. mest, men så når det enlig er så tøre jeg ikke ?? hved ikke hvorfor.. har prøvet med 41 sove piller men vågnet op igen 2 timer efter med den marklig følse af jeg svævet ?? kom ind i stuen og der stod min familie og grad ! de svaret mig ikke, kunne komme fra sted til sted uden besvær, men nu hved jeg at jeg døde den dag er jeg virklig et spølse nu ?

Anonym sagde ...

Der ingen gud og der har der aldrig været en
sider her med en pistol i min hånd og har fkn lyst til at gøre en ende på det her liv fk all der ikke fåstår en skid nogle af jer der joke om set vill jeg tag med i min grav uviden fjolser

Anonym sagde ...

Jeg er en pige på snart 18 år, og jeg gider ikke leve mere.Det har jeg ikke gidet i mange år nu. Den eneste grund til at jeg ikke har taget mit liv endnu er pga. jeg ikke syndes jeg kan være det bekendt overfor min familie.

Mit eneste ønske er at havde en kærste. (han behøver ikke være perfekt på nogen måde!)
Men problemet er ... Jeg har ikke nogle venner, er ikke klog, ikke særlig smuk,ikke spændene (kan godt lig kedelig ting som... at strikke, se film, gå ture og bare hygge der hjemme) -Oven i alt det, har jeg anoraksi/bulmi og mild angst. Så tror aldrig jeg kommer til at få en rigtig kæreste :(

Anonym sagde ...

De som har selvmordstanker og ikke begår selvmord er de stærkeste mennesker på jorden.

Anonym sagde ...

Hvad er livet. Livet er mig selv. Livet er tanker og følelser uanset hvad man gør kan man ikke slippe for sig selv og sine tanker. Det er som en livstidsstraf. Resten af mit liv skal jeg være sammen med en jeg ikke kan li. Hvorfor kan jeg ikke li mig selv...hvorfor kan man hade sig selv..

Anonym sagde ...

Hvorfor har nogle for meget af alt og andre for lidt af alt. Hvorfor vinder nogle hver gang og andre aldrig. Hvorfor tror en vinder at han forstår en taber, når en taber ved bedre.

Anonym sagde ...

Fuck livet...

Anonym sagde ...

Jeg er en dreng på 17 år. Jeg har selvmordstanker, skønt det er første gang jeg nævner det. Jeg har mistet en af mine allerdybeste veninder og en af min eneste venner på grund af slevmord...Jeg har mistet appetitten på livet, har gået med en længere depression.Jeg gider ikke leve mere, tager stoffer dagligt, den eneste nydelse, som jeg har i livet.
Så sig mig lige om det er egoistisk at begå selvmord, når man har det sådan? har prøvet at tage livet af mig to gange, så den tredje gang skal være lykkens gang, håber jeg.

Anonym sagde ...

Nu hvor jeg har læst tråden her, har jeg faktisk lyst til at tage en dag mere i dette liv - det havde jeg ikke da jeg vågnede igår, i morges vågnede jeg ikke fordi jeg ikke har sovet natten til idag. Emnet i denne tråd er forfærdentligt, men jeg læste den alligevel, faktisk for at finde ud af hvordan jeg nemmest kunne forsvinde fra dether liv uden at skulle findes, eller savnes - hverken af min kone, mine børn eller andre nærtstående...


Til dem der mener at det er egoistisk at begå selvmord vil jeg sige; det er det også, men når man er derude hvor det presser på så har man kun sig selv...
Overvejer lige nu om jeg skal køre på psykiatrisk og indlægge mig selv... Tak til alle der har skrevet seriøse indlæg her, at læse dether igennem har fået mig til at tøve.. tak, måske venter der et ordentligt liv på et tidspunkt, jeg tager ihværtfald en dag mere :)

1000Tak

Anonym sagde ...

ved ikke hvorfor jeg skriver her, men håbede på at finde den bedste måde at begå selvmord på. Desværre har jeg ikke fundet den rette løsning. Hvis jeg boede i Holland, var det ikke noget problem. Mon nogen her kan hjælpe?

Anonym sagde ...

Ja man finder vidst ikke nogen ordentlig måde at begå selvmord. Det den forkerte tråd vi er endt i, men alt sker af en grund. Jeg undre mig virkelig hvordan i kan sparke på os der har det dårligt? Det eneste der holder mig i live er at jeg hjælper mennesker med problemer, jeg har prøvet det hele selv efterhånden, jeg sætter mig ind i deres sted og fortæller dem alt muligt positivt. Jeg kan vende alt til noget positivt men det negative er der stadig. Jeg er snart så langt nede jeg ikke har et overskud til at hjælpe andre. Hvilket betyder jeg mister meningen med livet? Jeg er autist, jeg ser ting bag virkeligheden og tænker alt igennem. Jeg ved hvor de står, og jeg overvejer stadig selv. At skrive det her gjorde dog at jeg fandt noget positivt, men hvad med næste gang? Livet er på mange måder skrækkeligt, mange der prøver selvmord søger bare hjælp, og så er der os der kan se virkeligheden fra en anden synsvinkel. Helt ærligt? Jeg er 15 men tænker det her igennem fra alles synspunkter? Mennesker med et normalt liv er svage i forhold til os med problemer, den mindste modstand og i skriger om hvor dårligt jeres liv er? Jeg holder med den der er stærke nok til at kæmpe mod trangen til selvmord, jeg har respekt for dem der gør det for at få hjælp. Og jeg ser ned på dem der ser ned på os. Jeg kan få mere ud af mit liv fordi jeg har mine problemer, det burde være grund nok til at vide jeg ikke skal begå selvmord. Har ondt af jer der tror i er bedre end os andre.. Men ja, vi ses nok alle et sted, peace<3

Anonym sagde ...

Hva' blev der af retten til at bestemme over sit eget liv? Ingen har bedt om det men kom som følge af en dyb egoistisk handling..! Ingen vælger hvordan de som børn, unge, voksne eller gammel bliver behandlet af andre mennesker..!
Så hvorfor er det så ikke i orden at vælge at sige farvel og tak for denne gang. Dem der taler om at der er hjælp at hente, fremstår mest af som uvidende tåber, der ikke aner hvordan det offentlige (samfundet) behandler mennesker. I det offentlige er lukket døre og finder man en åben dør, får man en nødtørftig behandling, så det ser godt i statistikken og altid er så ringe, at man uvilkårligt vil havne tilbage i udgangspunktet. Det er den måde at de offentlige ansatte sikre sig selv arbejde igen i morgen. Det modvirker nedskæringer, da indtaget af mennesker der ønsker hjælp bliver fastholdt. Så for alle dem der ikke har penge til at købe kvalificeret hjælp i privat regi er henvist til at være jobskaber for den offentlige sektor i Danmark. Jeg var kun 6 år da jeg første gang ville være fri for den behandling jeg blev udsat for i et samfund der vendte det blinde øje til. I løbet af de sidste 40 år, har jeg i perioder forsøgt at få hjælp til at få livet til at fungere og slippe af med ønsket om at få lov til at aftræde. Hver gang historien været det samme. Det er nærmest umuligt at få hjælp. Den eneste dør der er åben er Akutpsykiatrisk skadestue og der efter den lukkede afdeling. For at sikre at der er arbejde igen i morgen, bliver man sparket hurtigere ud af afdelingen end man kom ind..! Jeg har været hos min læge for at blive henvist til distrikspsykiatrien og de har afvist 2 gange. De henviser til en misbrugskonsulent!!! Hva' skal jeg bruge den klaphat til, når jeg ikke har problemer med stoffer og uden problemer kan stoppe med at ryge hash, ligesom jeg kan starte igen..!
De der mener at det er fejt at sige farvel, burde lukke en vis legemsdel, da de åbenbart ikke har været i den situation, som dem der beder om råd, er i. Hvis vi er frie mennesker i et socialt indstillet land, burde det også være muligt at blive fri for det liv, som man hader så meget. Det at tage sit eget liv er en af de største handlinger et menneske kan begå imod sig selv. I tanken er det let, i praksis er det langt svære, da overlevelsesevnen skal undertrykkes.
Så er det ikke rimeligt at staten gør hvad den kan, for at besværgliggøre det så meget som overhovedet muligt, udelukkende for at sikre arbejde til sine ansatte, som i virkeligheden er røvligeglade med de mennesker de behandler og kun betragter dem som indtjeningsobjekter i form af fast løn! Der findes piller baseret på Barbiturat, som virker helt efter hensigten. De er udviklet under forskellige navne og varianter: aprobarbital (Allypropymal), amobarbital (Pentymal, Amytal, Amycal), pentobarbital (Mebumal, Nembutal), cyclobarbital (Hexemal, Phanodorm, Prodorm), secobarbital (Meballymal, Seconal), heptabarbital (Medomin), hexobarbital (Enhexymal, Citopan, Evipan).
De blev desværre afløst af andre præparater, der skulle være "bedre" Benzodiazepiner, som sjovt skaber den samme afhængighed, man ville undgå med barbiturat. Selvfølgelig har statsmagten grebet og sikret at det hele blev utilgængeligt for almindeligt dødelige mennesker.

Anonym sagde ...

Resultatet er at de skal anvende yderst tvivlsomme, smertefulde eller direkte ukønne metoder.
Det at skyde sig selv med en pistol holder ikke! Chancen for at en 9 mm bare laver et lille hul i hovedet og efterlader hjerne defekt men i live er alt for stort. Et oversavet jagtgevær med de rigtige kugler er en bedre løsning men igen, der er en chance for at rekylen flytter geværet og så ryger halvdelen af hovedet men man er stadig live. Hængning kan i værste fald betyde, at man ender med at blive kvalt, fordi at faldet ikke er stort nok. Man kan hoppe fra en høj bro ned i vandet og så er det stadigt ikke sikkert at man dør. Tilbage er de forbandet piller som med sikkerhed vil tage livet af dig på den mest smertefulde måde nemlig, Panodiler. Ved stor nok dosis, burde det medføre en så kraftig leverskade, at statsmagten's kynikere ikke kan redde livet! Uheldigvis tager det op imod 3 dage at dø en meget smertefuld død og det bliver uden lindring, for de vil jo ikke slå ihjel.Så egentlig burde man frigive de midler man ved virker mest hensigtsmæssigt og mindst smertefuldt, nu når man ikke kan foranstalte en reguler løsning, der hjælper det individ, der ønsker at fratræde.
Tilbage er der løsninger som Heroin. Hvor meget der skal bruges ved jeg ikke præcist. jeg har læst mig frem til 3 gram indtaget i væske skulle gøre udslaget. Jeg er ikke sikker og forventer at personen der indtager den cocktail vil brække det op igen og have spildt mange penge. Men hvis den samme mængde bliver skudt direkte i årene, burde målet være nået. Alternativet er Metadoner. hvis man indtager mere end 100 mg, burde det have samme effekt. Desværre får mange narkomaner ikke piller udleveret men i flydene form, som indtages på stedet. Ud over det har de en tendens til ikke at ville sælge men kun købe Metadoner. Så en anden mulighed bliver at forsegle et lille lokale og starte sin store grill op med kul. Herved burde ilten i lokalet blive opbrugt og erstattes af CO, som er lugtfrit og langsomt fratager personen bevidstheden, for til sidst at nå målet. Det tager bare forholdsvis lang tid at nå den fornødende mængde CO og få fuld effekt.
Så jeg har ikke den perfekte løsning men i aften når jeg ligger alene igen med hovedet på puden, ønsker jeg igen at det var den sidste dag. Selvom jeg godt ved at jeg sikkert bliver trakteret med endnu en dag i dette helvede af et lortesamfund, hvor det enkelte individ, kun er til for statens skyld: Enten tjener du penge til staten og er lykkelig eller så er du jobskaber for statens ansatte med et dødsønske, som de er sikre på at de kan tale væk og imorgen bliver alting bedre! Og hvis det ikke virker har vi lige en lille smart pille og så bliver du lykkelig..! Hvilket også er en løgn, der skal sikre statens kyniker fortsat arbejde med opfølgende samtaler og skatteindtægter fra medicinalgiganter, som tjener styrtende med penge på mennesker, der ikke har andre muligheder end at ligge under for løgnen.

Anonym sagde ...

Jeg har Googlet rundt for at finde piller der kan give mig det jeg ønsker og de er umulige at opdrive..! Det er underligt, når jeg uden problemer kan finde potentspiller af enhver art, klar til forsendelse. Hva' fanden skal jeg bruge dem til, når jeg ikke har en kvinde i mit liv og ikke har problemer med potensen. Man kan sgu' da ikke dø af at rende rundt med stiv dolk i 16 timer, højst få koldbrand i pikkemanden..!
Man skulle tro at statsmagten har renset ud af websider, der kan tilbyde de reele løsninger, samt tvunget medicinal industrierne rundt med trusler om at virksomheden mister leveringsaftaler og mulighed for at drive forretning, hvis de sælger de produkter, nogle mennesker efterlyser..! Den enste mulighed jeg har set for nuværende omkring piller er Barbiturat, som åbenbart kan fås i Mexico under forskellige navne, men man aner ikke hvad man køber og det er hos en dyrlæge..! Hvilket stiller tingene i Danmark i et meget underligt lys: Dyrene i Danmark får mere og hurtigere hjælp end os mennesker og hvad værre er: de bliver afliver for langt mindre sygdomme end mennesker, der skal holdes i live for hver en pris, uagtet hvad! I Schweiz er der aktiv dødshjælp men kun til yderst syge mennesker, så det er egentlig også uden for rækkevide. Jeg håber at nogen kan bruge dette indslag til noget fornuftigt: Nå deres mål om at fratræde, ændre skodlandets holdning til at alle mennesker skal holdes i live for at staten's ansatte har noget at stå op til igen i morgen eller at nogen ser lyset og levere de produkter nogen mennesker efterspørger noget så kraftigt..!

Anonym sagde ...

Solution Found..!
Hæ-Hæ - Der måtte være en vej rundt, plejer sgu' at finde et eller andet..! ;-) (Undtagen kærlighed) :-(
Kan ikke prale med at have afprøvet konceptet hele vejen, for så havde jeg jo ikke kunne skrive dette:
Det kræver en Bitcoin Wallet (Pengepung), TOR-Browser, adressen til The Silk Road og så søg efter Phenobarbital...! 20 x 60 mg = 1200 mg, burde faktisk gøre udslaget..! ;-)

Anonym sagde ...

Tak, det hjalp mig at læse alle jeres beskeder.Gav mig lysten til at prøve et par dage mere, troet ikke der var så mange som mig!

Anonym sagde ...

Piller er den mest smertefulde måde man kan gøre det på og det er smerter i flere dage da dine organer før langsomt. En tændt grill indendørs med lukket vinduer og noget stærkt beroligende så sover du bare ind.. nadia

Anonym sagde ...

Det er noget plader at sige livet er en gave.
Livet er ikke andet end LORT.
Faldt over denne side da jeg ledte efter ideer til at begå selvmord.
Jeg startede livet med ikke at trække vejret da jeg blev født og lå i respirator i de første par uger af mit liv.
Og hader mine forældre fordi de ikke bare opgav mig og lod mig dø da jeg blev født jeg har aldrig bedt om at blive født ind i denne lorte verden.
Fordi jeg netop fik 100% ilt i flere dage i en respirator har min hjerne taget skade i form af min hukommelse som ikke fungere overhovedet, og at jeg nemt mister overblikket over ting hvis jeg får mere end 1 ting ad gangen og er ikke i stand til at løse større opgaver fordi jeg mister overblikket.
Har også længe tænkt på at skride fra mit liv altså ikke begå slevmord men bare rejse væk fra det hele og aldrig komme tilbage, men jeg har en lille hund som gør at jeg ikke kan forlade dette sted med at rejse fordi jeg kommer til at savne ham og vender derfor tilbage igen.
Derfor søger jeg efter en nem/smertefri død som man ikke kan fortryde/forhindre når den først er sat igang.
Fordi når jeg er død tænker jeg ikke længere på min hund.
Ved at hvis jeg ikke når at begå selvmord før min hund dør så skrider jeg fra det hele.

Så hvis der er en der kan anbefale en nem, smertefri og hurtig død som ikke kræver alt for meget planlægning og udstyr så ville det være dejligt.

gammel sagde ...

Det ser sort ud, selv muligheden for selvmord.
Piller: Den har jeg prøvet som ung.
Vågnede 3-4 dagen på psykken i blåt lys med bælte.
Det hjælper når man har angst.
Skydning: Hvor får man skyderen fra?
Hængning? Tør ikke hænge der.
Indendørs gril. Ikke så godt, når man bor i lejlighed.
Tænk på naboerne.
Livslinien?
De sender dig bare til psykken, hvor du kan sidde uvirksom dag ud dag ind, og synke endnu længre ind i fortvivlelsen.
Gamle mennesker skal holde mund, og ikke forstyrre os med "rigtige" problemer.
At miste alt, når man er gammel er så naturligt, at det ikke er noget nogen kan se er et problem.
I gamle dage havde man i Norge et Ættefjel, hvofrs man smed de gamle ud, når de ikke længere kunne bidrage.
ISverige var der noget tilsvarende.
Det skulle vi have igen.
Hykleriet er monomentalt, nå vi bare skal holdes meningsløst i live.
Hjælpearbejde? Det kræver mindst at helbrdet er til det, og at man ikke er for deprimeret.
Måske skulle jeg, nu i sommerens sidste slut bare tage mig sammen og gå ud og drukne mig.
Det går stærkt og gør ikke ondt.
. hilsen fra Den gamle

anja sagde ...

Men total latterligt det er pisse dyrt og lave frivilligt arbejde

anja sagde ...

Men total latterligt det er pisse dyrt og lave frivilligt arbejde

Anonym sagde ...

jeg har aldrig ønsket at komme til verden og ønsker stadig at komme væk fra denne verden

Anonym sagde ...

Funk hvor ville jeg bare gøre mine to og kone en stor tjeneste, ved ikke at være her mere

Send en kommentar