google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Avs filibabar! – Uden Relevans

30. nov. 2008

Avs filibabar!

Hvor er dagen kort når man står op kl 1300, jeg er fuldkommen bustet efter gårsdagens fødselsdag hos god veninde, sikke en fest! Vi var ikke så mange det var dog vildt hyggeligt alligevel, altså det af det jeg kan huske.

Puha Dagen idag skal bare tilbringes med at stene i voldsom grad.

Ud over at jeg træt, sulten og småfrysende har jeg til overflod knækket noget af en tand. Jeg tror at det er 16 år siden jeg sidst var til tandlægen, det bliver sikkert en sjov omgang.

Så jeg må se at få fundet mig en god og billig tandlæge, kan i anbefale en?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

I foråret var jeg til tandlæge for første gang i + 10 år, hvilket gav en del undren hos den nye tandlæge. I det at jeg havde nogle fine tænder, der var farvet af en stort kaffebrug, som det eneste hun kunne sætte på dem. Jeg slap med et røntgenbillede og pudsning af tænderne. Med en formaning om at komme hver halve år. Noget jeg er begyndt på nu og her i sidste uge skete det samme. Som jeg efterfølgende spurgte hende: Kan vi så ikke bare nøjes med et besøg en gang om året. Den svarede hun ikke rigtig på.

Uden Relevans sagde ...

Vi er jo nogle der er bange for tandlæger :).

Tak for dit bidrag :)

Anonym sagde ...

Da jeg skulle finde ny tandlæge sidste år, faldt jeg over en artikel i TÆNK, som havde fundet de billigste, men også bedste tandlæger i København og omegn.
Jeg endte med hende her http://www.iemadsen.dk/

Send en kommentar