google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Rodet internetweblogindlæg direkte fra leveren – Uden Relevans

10. okt. 2008

Rodet internetweblogindlæg direkte fra leveren


I må på forhånd tilgive at jeg ikke rigtigt ved andet om det her internetweblogindlæg end at det sikkkert bliver rodet fordi jeg har en hel del ting at ytre mig om.

Jeg skal ikke dømme nogen, jeg kan dog køligt fra sidelinjen observere hvordan personer jeg kender privat begår de samme fejl igen og igen og i tilgift ikke formår at se at det ikke er en hensigtsmæssig adfærd de udviser overfor nogen inklusive dem selv.

Kulturnatten kalder, jeg gider dog ikke tage derind alene, har ellers billetter til noget jeg VED bliver totalt fantastisk...oh well jeg kan jo tørre øjnene og tage derind hvis jeg er så vild efter at se det.

Den nye jobmulighed havde jeg skrinlagt da jeg ringede til dem, og alligevel kom jeg med gode miner til slet spil, da det viste sig at de havde trukket den i halen for at finde en der var billigere i drift, synd for jer, kvalitet koster......de gode miner kom specielt til udtryk da jeg sagde ja til at overveje en ansættelse hos dem når de skal rekruttere om seks måneder igen, som om jeg bliver billigere til den tid :o).

På den mere positive front har jeg igen skudt en skive af i min internetbutik! Fantaboulous hvad de der japanere samler på. Det er faktisk anden gang at jeg sælger et eksemplar af den plade så NU må prisen op når jeg finder en ny :o).

På arbejdet går det faktisk glimragende, mit føl er begyndt at tude mindre, tilgengæld kæfter han mere op, hvilket har fået os allesammen til at løbe i dækning når han begynder på en af sine alenelange historier alle undtagen sjæfen der selv er vild med at høre sig selv tale...

Jeg får nok draftet af mine gamle venner/kollegaer ind i firmaet og SÅ skal vi sparke noget rendegraverøv, han er fantastisk til det han gør og hvis chefen vil hoste op med det guld der skal til for at få ham i folden går vi imod gyldne tider i Hulgraverfirmaet. Time will tell...

Tata for now

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nå ja - og hvis du føler trang tilat dele din ingentinghed med nogen, så ved du hvor jeg bor ;-)

Uden Relevans sagde ...

Yep! Du bor der hvor der ingen parkeringsplader er! :o)

Super glad for telefonen stadigvæk!

Anonym sagde ...

Du har ikke skiftet den ud?? :-(

Uden Relevans sagde ...

Pernille:

Nej jeg havde en aftale med en ven om at jeg måtte låne hans gamle Iphone, det gik i vasken :)

Send en kommentar