google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Hvad gjorde du Morfar jamen hvad gjorde du? – Uden Relevans

1. okt. 2008

Hvad gjorde du Morfar jamen hvad gjorde du?

Jamen jeg havde jo lavet en aftale med HR-koncern chefen om at hun skulle sende et kontraktoplæg til min elektroniske brevkasse hvorefter jeg skulle kigge på det og se om det var noget jeg kunne acceptere, deadline var i går mandag.

Da jeg ikke havde hørt noget mandag eftermiddag havde jeg mest lyst til at lave The Angry Ghost på førnævnte HR-koncern-chef dame.

The Angry Ghost
While a man is laying on the bed and his girl friend is under the covers giving him head, he farts and holds the covers closed so she can't get out. When she smells the fart, she'll try to get out and look like a ghost who's really pissed off.

I går aftes fik jeg så et apolegetisk elektronisk brev om noget med "barn syg" og at mine krav var svære at opfylde da de var udenfor hendes erfaringsgrundlag. Hun vil arbejde videre på en løsning, jeg er sårn lidt "Nå ja det er jer der vil have mig ikke omvendt".

Så nu har jeg en måned mere til at gå og tænke, alligevel godt jeg ikke sagde op igår hva? :o)

5 kommentarer:

Steen AA sagde ...

Sejt, nu kan man åbenbart blive fyret fra et job, man ikke engang har fået endnu. Kunne du ikke diskret lække navnet på firmaet, så man kan holde sig langt væk?

spunky sagde ...

- dine krav var svære at opfylde da de var udenfor hendes erfaringsgrundlag -

hvorfor djævlen henvender de sig så til dig????

jeg er mundlam......

Unknown sagde ...

jææs jæs - spændingen opbygges.

Uden Relevans sagde ...

the plot thickens... :D

Anonym sagde ...

Der er INGEN mand der tør lave The Angry Ghost. Det er derfor en dum historie som drengerøve kan grine "HØHØ!" af, mens de synes der er sååådan nogle store mandfolk, der naturligvis saaagtens tør gøre det.

Anyway. Håber du får et spændende job.

Send en kommentar