google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar kommer til byen – Uden Relevans

29. aug. 2008

Morfar kommer til byen

Idag var jeg i det dersens Københavnstrup med NaziSøren for at komme af med det skrammel i min pladesamling jeg fik klunset/foræret af gen-naboen da hun emigrerede som ulandsfrivillig til Herning.

Da Pladekøbermanden hev den første LP op af tasken og det viste sig at være "Danseorkestret" kunne man høre mine tæer brække i skoen af pinlighed. Jeg fik mumlet noget om at pladerne var arvet og manden nikkede forstående.

Der blev delt op i tre bunker.

Fede ting: Lidt overskuds Sex Pistols

Ok ting: David Bowie og lidt dansk jazz, star wars soundtrack

Lorteskrammel med lort på: Alt resten inklusive Hanne Boel og en komplet Anne Linnet samling

Alt i alt kunne jeg vandre derfra med en hypersjælden Sex Pistols plade jeg ikke ANEDE eksisterede, samt 300 dejlige kroner.

NaziSøren købte en Kraftwerksingle til 450 kroner...oh well man er vel fanatiker.

1 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tss absolut intet tæerkrummend' ved ophivning af danseorkester fra klunser taske! . . . Men super teltplök med 6 pistol crazyness nyerhvervelse :b . . .

Send en kommentar