google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Kaptajn Røvsved slår til igen – Uden Relevans

10. jul. 2008

Kaptajn Røvsved slår til igen

Her på Byggepladsen har vi fornøjelsen af at have en sekretær, altså vores sekretær kalder sig selv ”Regnskabschef” fordi hun er den eneste der laver regnskab. På hendes Fjæsbogprofil står der ”Uden mig intet firma!”.

Så som i kan se er hun en lille bly viol, en selvudslettende type der aldrig bralrer op og hun er SLET ikke typen der taler før hun tænker.

Hun er i lykkelige omstændigheder som det hedder i vore dage når der er gået hul i præventionen, ikke fordi man kan se det da damen i forvejen vejer over 100 kilo.

Disse omstændigheder gør jo at hun i disse varme dage perspirerer en hel del, så når man bevæger sig over i toiletvognen stinker der så meget af røvsved fra hendes enorme korpus at jeg er ved at defekere.

I morgen går hun på barsel og jeg spekulerer dels på hvad der dog skal blive af vort stakkels hulgravningsfirma? Dels på om man kan få en deodorant til røven?

Morfar Spekulativ

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kan se, at du tænker meget store tanker, mens du sidder dér fra din udkigspost i rendegraveren... :-)

Uden Relevans sagde ...

Totalt Platon der.

Anonym sagde ...

Ekstra stærk intimdeo og savsmuld virker for mig

Suzy Q sagde ...

Hvem siger det er røven der sveder?

Suzy Q sagde ...

Da jeg var ung og stadig gik i byen, var jeg så veldrejet at jeg havde stramtsiddende gevandter på - uden lommer. Derfor opbevarede jeg kontanterne i bh'en. Een gang nægtede en snerpet dørmand at modtage min barm-fugtige 50'er (jeg havde lige givet den max gas til "my my SWEET, señorita"). Tænk på hvordan han sidder og ærger sig i dag. Eller... Øh.. glem det.

spunky sagde ...

hey suzy Q den episode kan jeg godt huske....

og ja den har da givet stof til eftertanke mange gange si.... Eller... Øh.. glem det.

Suzy Q sagde ...

Sådan, Spunky!!

Benny sagde ...

Hvis hun havde været direktør kunne hun ha ansat en røvslikker, det er meget brugt i de lag!

Uden Relevans sagde ...

Sussi:

Der er den der sure lugt af uvasket røv i luften derude.

Spunky du var dørmand på Frame?

Benny: Ja god ide!

Anonym sagde ...

Du får så mange tæsk den dag dine kolleger opdager denne blog.

Uden Relevans sagde ...

ITs not gonna happen.

Send en kommentar