google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); En samtale med Jussi – Uden Relevans

4. jun. 2008

En samtale med Jussi

I dag ringede jeg til TDC, for at opsige mit abonnement på deres selectorservice, da jeg alligevel aldrig er hjemme til at se noget som helst og alligevel har et attentionspan på cirka 80 sekunder, da jeg jo er barn af firsernes MTV eller noget.

De tog telefonen og en maskine sagde "Jussi goddag, tast et for bla bla bla.

Jeg gad ikke at høre på damen der brægede op omkring "tast et for idiotisk service, tast to for lortebredbånd, tast tre for at klage over høj regning". Så jeg trykkede bare derudad og havnede som nummer 22 i køen....nummer 22! Nå jeg ringede op igen og fik igen fat i "Jussi" selv om jeg havde ringet til TDC.

Jeg forklarede Sanne som den unge pige hed, at jeg ikke ville have deres skrammel mere, desværre kunne hun først opsige mit abonnement per 31/08. Da jeg spurgte om det VIRKELIG kunne passe fik jeg at vide at, "jo jeg kunne godt stoppe per 01/08 det var dog midt i en regningsperiode og så skulle jeg jo have penge tilbage!"

"Hey no shit Sanne Sherlock! det er ligesom derfor jeg ringer søde tøs!."

Dumme dumme Jussi!

1 kommentarer:

Unknown sagde ...

Crap - så nu har du kun "sne på skærm" at byde på? . . .

Send en kommentar