google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Kære internetweblogdagbog – Uden Relevans

19. maj 2008

Kære internetweblogdagbog

Kære internetweblogdagbog

Jeg ville ønske at jeg havde de mentale boller af stål som AnneOmAnne forleden dag udviste på sin internetweblog, hvor ville det være skønt bare at kunne skrive om de inderste tanker og følelser der er opstået i mit hovede, bare bralre derudaf frit fra leveren i mit eget pludrende sprog.

Er de opstået i hovedet? Er det ikke mere i hjertet? Eller sjælen, hvad kalder vi det idag? ER det bare tanker, random shit der maler rundt eller er det noget mere håndgribeligt der kommer fra et højere sted?

Tør jeg føle de følelser? Tør jeg skrive om det? ER det følelser?

Kære internetweblogdagbog du var ikke til megen hjælp idag.

16 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nogle gange sker der ting, der skal ikke skal bespottes!

Frk. Maj sagde ...

Men hvad er det der afholder dig fra at gøre det? ;)

Anonym sagde ...

Da jeg havde min blog udgav jeg fuldstændig råt for usødet mine tanker og det var en enorm befrielse, men hold op, hvor var det svært at trykke så send-knappen, når jeg blottede mit inderste. Men jeg fortrød det nu aldrig og min skilsmisse er helt sikkert blevet nemmere af det.

Havde jeg ikke været i krise, ville jeg aldrig have gjort det og aldrig opdaget hvilken kraft der ligger i at afsløre alt.

Det mystiske er, eller måske det forventelige, at alle kender det. De følelser man går med, de små og store ting man er pinlig over, bange for, ked af, alle andre kender det. Alle har oplevet det samme og alle går rundt og gemmer forkrampet på det, fordi de tror de er det eneste.

Og så lykkedes det mig vist at skrive en kommentar der var længere end indlægget, høhø.

Anonym sagde ...

Ud med sproget :)

Miss Blue Eyes sagde ...

Kender det, Moffe.
Langt nemmere at skrive om begivenheder og hændelser end det er at skrive om følelser.

Unknown sagde ...

MidtvejsKrisen krasser . .

oder etwas anderes dinge -.-

dong

Anonym sagde ...

Man kan også skrive andre steder, hvis ens blog er blevet for kendt...

Uden Relevans sagde ...

Hip to the hop!

Michella-Bella sagde ...

Ønsker du at føle, skal du blot føle.

Ønsker du at le, skal du blot le.

Ønsker du at tænke, skal du blot tænke.

Ønsker du at dele, skal du blot dele.

Håber du finder ud af det :o)

Dennis sagde ...

Jeg tror umiddelbart mest på det med random shit... Umiddelbart...

Babuska sagde ...

TAK!-fordi du giver mig indsigt i "de der mænds" indre vokabularium. I HAR faktisk noget på hjerte.

Bortset fra det: hvad er der egentlig i vejen med random shit?
Såsom: Øl Fisse og Hornmusik?;)

Ønsker dig alt godt*...



(*det vil jo så sige ovenstående!)

Uden Relevans sagde ...

Momentary madness måske?

Babuska sagde ...

Det kan man vel behandle sig ud af?;)

Arj. Ud med sproget. Vend følelserne på vrangen. Det her er et sikkert medie. Og du virker som en mand med (undskyld mit franske) nosser.
Så kom nu...spill your guts!:)

spunky sagde ...

Maiiin!

this is madness for real!

Anonym sagde ...

Mænd har ikke følelser, fat det nu!
Vi har nerver (som gerne slides tynde i selskab med børn og kvindfolk), men ikke følelser.

Anonym sagde ...

Man skal ikke skrive om det inderste, hvis man ikke har det godt med det.

Eller man ikke har noget inderste :-D

Send en kommentar