google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Jamen for helvede Kellin! – Uden Relevans

15. maj 2008

Jamen for helvede Kellin!

Nu ligger det jo meget langt fra mit normale og gemütliche sind at råbe af folk eller kalde nogen for en kellin (Københavnsk for kælling). Jeg synes bare at det var en fantastisk overskrift og håber da at indholdet kommer til at forme sig efter genialiteterne foroven.

I går trængte jeg jo op i min frisør.............s bopæl (høhø) glad tillidsfuld og lettere opstemt over igen at skulle beundre min frisørs hårdttrænede superkrop i aktion, min frisør hun er ikke tilfreds med at være "almindelig af bygning" eller slank, nej hun træner jernhårdt så man rent faktisk kan SE på hende at hun er megafit, et faktum der er godt hjulpet af hendes miniskule outfits.

I døren stod hvad jeg først troede var et oppusteligt badedyr, i ved en af de der spækhuggere enhver græker med respekt for sig selv går ud pusher langs strandene sydpå, jeg tænkte: "Hva faen? Hvem har givet et badedyr en enorm dug på og sat det i deres dør?".

Kort efter gik det op for mig at nej det her var IKKE et ginormous badedyr det var et levende menneske iklædt en kjole af Benneweiske dimensioner.
Jeg bevægede mig forbi mastodonten og spurgte. "Hvor er Lotte? Min frisør?".

Jabba the Hut svarede at Lotte er stoppet og hun var den nye frisør.

Man kan definere ordet "priceless" med mit ansigtsudtryk i netop det sekund!!!

16 kommentarer:

Frk. Maj sagde ...

HAHAHAHAHAHAHA....

Uden Relevans sagde ...

Ja skuffet jeg blev, dog så kunne Jabba godt klippe så jeg er smuk som et stjerneskud.

Anonym sagde ...

ROFL!

Uden Relevans sagde ...

Ja det må være et spørgsmål om sekunder før et reklamebureau får øjnene op for mine åbenlyse talenter og tilbyder mig et freelance job.

Anonym sagde ...

*LOL*

Og lige som du skulle til at tage dig sammen til at sige de der ting. Hvor uheldig kan man være ;-)

Anonym sagde ...

Hahahahahaha, kan se det for mig! ville godt ha' set det ansigtsudtryk!

Anonym sagde ...

høhø... s bopæl!

/flirt stjerneskuddet ;)

Uden Relevans sagde ...

Ja det var ikke for børn!

Anonym sagde ...

Nedtur at skulle drikke sig halv blind hver gang man skal til frisøren ;o)

Uden Relevans sagde ...

Tror bare jeg skifter frisør, hvis altså ikke bare Kollossus var så god til at klippe.

fik i den??

Anonym sagde ...

*GGG* og mest af alt ligner hun en ruin

Unknown sagde ...

s00 - I do believe - she kind'a rocked ur wårld . . snip snip

Anonym sagde ...

Tuder stadig af grin over:

"Hva faen? Hvem har givet et badedyr en enorm dug på og sat det i deres dør?"

Uden Relevans sagde ...

Just Rikke

Jeg er glad for at jeg kan råcke your world :)

Mette Bertelsen sagde ...

Høhøh... hvor føler man sig ramt fordi man ikke er superfit :-) Men ikke desto mindre tilslutter jeg mig d' damer - go' humor!

Uden Relevans sagde ...

VI er alle forskellige og det skal der være plads til :)

Send en kommentar