google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Naiv? Hvem mig? – Uden Relevans

13. mar. 2008

Naiv? Hvem mig?

Måske er det mig der er hamrende naiv, det er faktisk slet ikke utænkeligt, da det først for nylig ved gennemlæsning af et elektronisk brev gik op for mig at Julemanden øjensynligt ikke findes!

Alligevel må der være grænser for naiviteten.

Nåmmen selv om jeg er pivnaiv og godtroende som Bambi, så vil jeg altså godt hævde at hvis det nu var mig der var ansat som fængselsbetjent, så ville jeg aldrig nogensinde tage imod noget som helst fra de indsatte og da SLET ikke noget spiseligt.

Altså helt ærligt, hvor dum har man lov at være?

8 kommentarer:

Dennis sagde ...

Ha ha. Jeg kan slet ikke forstå, hvordan indsatte kan få lov til at bage lagkage alias tidernes mest favorable gemmested for en fil. Måske det var derfor de spiste den? Sikkerhedskontrol.

Uden Relevans sagde ...

Std D: Ah ja naturligvis hehe

Suzy Q sagde ...

hvad henviser du til? hvad med et link?

Uden Relevans sagde ...

www.dr.dk/nyheder

fire fængselsbetjente blev forgiftet af en kage bagt af indsatte.

Unknown sagde ...

selvfølgelig er det dig der er naiv . . hvem vil ikke spise en kage lavet af en fange med beskidte hænder og pot under neglene! :)

muahaha aii hvor streng jeg lige var der !

Suzy Q sagde ...

Nåhr jeg troede du mentet den fængselsbetjent der havde KENDT en indsat (i bibelsk forstand). Jeg syntes at "spiseligt" var liiiiiige lovlig.... :D

Anonym sagde ...

Normalt er det heller ikke de mest intelligente folk som bliver fængselsbetjente. Det er fabriksarbejdere og kassedamer. De får 1 uge på kursus og så ud på spjældet og i turnus. Det er måske grundet den lave løn, at de var sultne..? Det kan man aldrig vide...... ;D

Uden Relevans sagde ...

Sussi: Du er også så perverteret i din tankegang.

ANonym: hehehe

Send en kommentar