google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Stof til eftertanke – Uden Relevans

5. feb. 2008

Stof til eftertanke

Min direktør

Prøv lige at læse ordene igen, min direktør.

Han er et godt, rart og holistisk menneske og jeg kan genkende en hel del af mig selv i ham.

Idag var vi nede i den lokale boghandler for at købe hans fødselsdagsgave, det er jo ret meget nemmere når folk de peger på nogle valgmuligheder istedet for at man bare får en vag, fedtet, ulæselig seddel.

Imens vi står og diskuterer gode bøger, lister jeg forsigtigt Wayne Dyer (amerikansk feel-good guru) ind i samtalen, hvortil min chef straks siger, "Jamen jeg har alle hans bøger derhjemme".

Så kan jeg bedre forstå hvorfor han er så flink og glad altid.

Jeg ved godt at det er svært at kommentere på det her internetweblogindlæg, jeg fik bare lyst til at skrive det.

5 kommentarer:

Steen AA sagde ...

Morfar for fanden, hvad sker der for dig? Pas på, du ikke bliver snoet ind i en stor, stinkende pøl af halvstuderet corporate religion. Næste gang spørger du "firmaets direktør", hvor mange Kierkegaard/Heidegger/Wittgenstein/Popper (vælg selv eller vælg en anden) bøger, han har stående derhjemme, ikk'?

Anonym sagde ...

Spørg om han har læst Mein Kampf og fortæl efterfølgende hvor interessant et filosofisk værk det er. Giv et helt tydeligt indtryk af, at du var syg da i havde om 30erne og 40erne i skolen.

Alternativt kunne du spørge om han har læst Machiavelli, fodi hans ledelsesstil tydeligt er inspireret af denne dygtige tænker ;)

Oh, der er så mang muligheder for at pisse ham af :D

Uden Relevans sagde ...

Steen aa Jamen han er så flink og rar :o)

Holme: Jeg er mere Göring fan end Adolf... desuden kan jeg altid pisse ham af ved at rose Helle Thorning :o)

Steen AA sagde ...

Det er Scientologister også...

Uden Relevans sagde ...

Touche mester!

Send en kommentar