google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Evigt liv er lig med dovenskab – Uden Relevans

13. jan. 2008

Evigt liv er lig med dovenskab

Idag var jeg til barnedåb, det var så indflettet i gudstjenesten.

Heldigvis havde min gode ven Ildhaar medbragt sin førstefødte, der kom ind i kirken iført en "Find Holger" bog, så det var lidt af en redning at finde Holger, hans nøgle, kamera og stok frem for at høre på præstens forbandede sludder.

Lidt må jeg dog have hørt efter for På et tidspunkt siger præsten: "Døden er en afslutning og fødsel en begyndelse (no shit Sherlock) Det er godt at vi skal dø for ellers ville vi udsætte vore gøremål en time, en dag, en uge, måske et årti, så det er godt vi alle skal dø så vi for ordnet vore gøremål."

Helt ærligt hvad er det for en Bullshit-argumentation?

Lidt senere kommer det så, "Gud sørger for evigt liv til de af hans disciple der følger ham"

MEN UNDSKYLD KLAPHAT DU HAR LIGE SAGT AT EVIGT LIV ER NOGET LORT!!!

Sheesh.

9 kommentarer:

Steen AA sagde ...

"Ingen spreder mere mørke en de, der har set lyset" (... og ja, jeg ved godt, den "backfire'r")

Uden Relevans sagde ...

Måske var præsten på druk igår...

Anonym sagde ...

Er imponeret over at du overhovedet kan huske, hvad han sagde.
Jeg plejer at excellere i at have glemt alt der bliver sagt to sekunder efter, det er blevet, sagt, når jeg er i kirke...

Uden Relevans sagde ...

Yeah well De har sådan en højttaler telenazislynge i kirken så det røg ud med 135 decibel :o)

Anonym sagde ...

Du skal ikke tænke for meget over hvad præsten siger, det er jo religion og religion har det ikke så godt med tankevirksomhed.

Uden Relevans sagde ...

Du har ret Holme Intelligens og religion er to vidt forskellige ting.

Anonym sagde ...

Et kirkebesøg er et oplagt grundlag til,at spille snake på sin mobil. Havde du glemt den?

Maria sagde ...

Udfra rodet i mit hjem - og alle mine overspringshandlinger og udskydelser af ting, må jeg jo tro, at jeg er fucking udødelig...

Uden Relevans sagde ...

Hehehehe

Send en kommentar