23. dec. 2007

Attentat paa leveren

Igår telefonerede jeg min ven Jordbærhjelm for at recognosere om der eventuelt ville komme flere villige singlehunner i den fødedygtige alder til den store parfest på Islands Brygge, ikke fordi de skal være i den fødedygtige alder, det lyder bare federe. Det må være et udtryk der stammer fra før piger fik menstruation som niårige.....

Nåmmen jeg fik opklaret at til alles store overraskelse havde den enlige singlehun, der var tilmeldt, nu meldt fra. Tilgengæld var et par mere med deres baby tilmeldt så vi nu blev fire par med babyer, et barnløst par og så undertegnede. Sømmet blev ramt på hovedet da jeg fik beskeden, "Så du skal ikke drikke dig stiv og larme som du plejer".

Så Option D hasherfest here I come! Så kan jeg drikke mig stiv og larme som jeg åbenbart plejer. :o)

alcoholic_liver.jpg

8 kommentarer:

Q sagde ...

Åbenbart?
Helt klart!

Linen sagde ...

Er med dig hele vejen. Har fravalgt parfest med mig som eneste single (uh....lige bortset fra venindes revisorfætter som måske ville komme.....whuiiiii) 3 par med børn og 5 gravide kvinder, der sidst jeg var i selskab med dem battlede i aparte ting som nakkefoldsscanning, hvor langt fostervand kan fosse og andre ting jeg vitterligt ikke ønsker at konfronteres med nogensinde. Og tager nu med drengene til fest hvor larm er lig med glæde :-)

Patton sagde ...

Hash og fest? Er det muligt???

Uden Relevans sagde ...

Q: ti stille :o)

Linen: Det kan sagtens være den samme fest :o)

Patton: Jeg ved det ikke, min ven nævnte bare at der nok kom nogen der vil indtage joints :o).

linen sagde ...

Ih det kunne da være så hyggeligt :-)

Uden Relevans sagde ...

Linen: Du er meget velkommen til min fest, jeg er jo en kavaler uden kavalerinde...eh...

linen sagde ...

Og hvis du er over 1.80 og ikke revisor, er du mit absolut bedste bud på en nytårskavaler :-)

Uden Relevans sagde ...

Jeg er 188 cm :o)

Skriv til mig på den sædvanlige

vonforhud@gmail.com

Så sender jeg dig nærmere information :o)så kan du se om du stadig tør.

Send en kommentar