google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Klar! beredt??? Slaas!!! – Uden Relevans

6. sep. 2007

Klar! beredt??? Slaas!!!

Jeg ved at jeg er klar.

Tv2Nuus helikopteren er tanket op, Nørrebrogade er ved at blive tømt. Der er sat popcorn i mikroovnen.

Nu mangler vi bare de stakkels husløse unge, og Politiet så er der lagt op til dans, knibtangsmanøvrer og vold for åben skærm.



Kan vi ikke snart få en holdbar løsning så vi slipper for det pis hvert halve år?

Indse det Ruth og Ritt, intet er glemt intet er tilgivet før de får et nyt sted at være. De autonome er ikke nær så synlige når de drikker sig halvt ihjel til punkkoncerter i deres nye ungdomshus som når de sætter en hel bydel i brand...

*** Update Så har nyhedsmedierne konstant i tre fire timer meldt at alt er roligt ***

Jeg kan også meddele at alt er roligt her, send straks et tv-hold så jeg kan brokke mig over mine kolde popcorn.

Og Jo jeg så godt ham den gamle klaphat der modigt slog en lille pige i hovedet, det kan jo næppe kaldes optøjer vel???

7 kommentarer:

Benny sagde ...

Og her har man sat over til natmad og tordenkaffe...de er fanden-gale-mig da helt utilregnelige de unge mennesker!
Så er der alligevel lidt mere konsekvens i makkerparret Ruth & Ritt...omend på den kedelige måde... ;o(

Anonym sagde ...

Giv de unge Skåne.

Benny sagde ...

Yes patton! Så kan de fandeme få nogle bank af de der halvfascistiske svenske panserbasser! :o(

Uden Relevans sagde ...

Alt er stadig roligt herhjemme, kameraholdet er ikke kommet endnu for at rapportere det.

Maria sagde ...

Og hvor er så alle helikoptere, journalist studerende og andet krævl, når der laves den ene fredelige demo eller opfindsomme happening efter den anden...sååååk...

Pass the popcorn...

Maria sagde ...

Og hvor er så alle helikoptere, journalist studerende og andet krævl, når der laves den ene fredelige demo eller opfindsomme happening efter den anden...sååååk...

Pass the popcorn...

Uden Relevans sagde ...

Jeg kan rapportere at der på tredje dag i træk intet sker herhjemme, SEND NU DET TVHOLD!!! :o)

Send en kommentar