google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Nik og Jaaayayyaaaay – Uden Relevans

8. aug. 2007

Nik og Jaaayayyaaaay



Baby lad mig pop den for dig.



Men nok om bumser og talentløse knægte fra værløse, jeg har i min egenskab af at have held i spil og ikke kærlighed vundet nogle billetter til Skovlunde koncert.


Alle dine favorit bands kommer! One Two, Niklas og Jannik, Shubidua, Erann Drori D, B-boys og ikke mindst "lokalt band".


Billetterne koster 200 kroner i døren, 150 i forsalg men her på min internetweblog har du muligheden for at erhverve dig op til tre billetter 75 kroner stykket! Det er en rabat der vil noget!


Skovlunde Koncert

Så slå til nu! Efterlad en kommentar og vi fikser detaljerne!


kl. 11.00 Portene åbnes til koncertpladsen
kl. 12.00 Nick Rønnebæk
kl. 13.00 B-Boys
kl. 15.00 Nik & Jay
kl. 17.00 OneTwo
kl. 19.00 Erann DD
kl. 21.00 Shu-Bi-Dua
kl. 22.30 Koncertpladsen lukker

Kl.05.44 Morfar rammer sin seng.

*** opdatering Alt er nu solgt***

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dem tager jeg lige 3 af, vhis det skulle være :-)

Anonym sagde ...

...og måske det også ville hjælpe med en mailadresse ;-)

pernille@prelsborg.dk

Uden Relevans sagde ...

Jamen Så er der tre tilbage!

Først til mølle får først kastet sine brændte bagerbørn over åen fuld af glashuse og mel.

Stella Dallas sagde ...

Nik og Jay er nogle frække fyre. Mmhm. Men tilhører nok ikke målgruppen for en koncert :-)

Stella Dallas sagde ...

Altså jeg gør ikke... mener jeg.

Steen AA sagde ...

Morfar, jeg byder 2 Dumle slikkepinde og 4 Pokemon kort - pr styk !

Uden Relevans sagde ...

Mette B. jo jo men nu er det jo for sent.

Steen aa: for sent min ven :o)

Maria sagde ...

Hvordan jävla kom du overhovedet med i den konkurrence ???

Uden Relevans sagde ...

Tjaeh det er vel noget der sker når jeg har for meget fritid :o)

Maria sagde ...

Hmmmm...du må sgu stramme op på den fritid dér ! :-)

Uden Relevans sagde ...

Yep jeg starter snart på job :o)

Send en kommentar