google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar siger: Vi er alle dødsdømte!!! – Uden Relevans

12. aug. 2007

Morfar siger: Vi er alle dødsdømte!!!

Forleden dag da Vandrer uden Klokke og jeg var på sejltur lagde vi til ved Islands Brygge for lige at få lidt nødforsyninger af humle inden vi skulle proviantere for alvor.

Vi konstaterer så at den kiosk der lå her sidste år nu er lukket og det eneste sted der har kolde øl er bodegaen "Bjørnen" eller en iscafe der ligger lidt længere væk. Da jeg aldrig rigtigt har været til Bodegaer i den store stil går vi ned på isbaren.

Jeg griber to hof til undertegnede og to Carls Special til VUK (ikke "du bruger bare hele lortet på guldkæder og alufælge"-Vuk, men Vandrer Uden Klokke).

På et skilt står der

Almindelige øl 15 kr Importøl 25 kr.

Til min afgrundsdybe forbløffelse spørger den purunge blondineting bag disken sin kollega da hun ser de forsøgt fouragerede humleprodukter.

"Carls Special er det en importøl?"

Godt så!

Hvis hun skal bidrage til at jeg får folkepension en dag så tror jeg bare at jeg emigrerer langt bort!

5 kommentarer:

Maria sagde ...

Tror ikke altid, at blondiner ved, hvor sjovt de gør livet for os andre... :-D

Uden Relevans sagde ...

Ikke et ondt ord om blondiner! :o)

Tris G sagde ...

Er Carls Special en importøl...?

Uden Relevans sagde ...

HAHHAHA

Tris G sagde ...

Ej. Seriøst. Er Carl Special en imoprtøl?

Send en kommentar