google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfars debut paa den nye marmeladefabrik – Uden Relevans

16. jul. 2007

Morfars debut paa den nye marmeladefabrik

Er der noget der siger: "Her er en motiveret og engageret mand der ofrer sig for firmaet og gerne går den ekstra mil" end lige at komme tre kvarter for sent den første dag man møder?

Adder så til ligningen at jeg kampsvedte og var RIMELIGT frustreret over hvor mange effing ensrettede gader der er i det Nordsjællandske, for lige at fuldkommen overpisse lagkagen måtte jeg holde på en ensrettet vej og vente på at en slamsuger blev færdig, indtil jeg til sidst tabte al rationalitet og tålmodighed og lavede en ninja u-vending for at komme tilbage, en smuk manøvre der helt sikkert havde kostet et klip hvis Politimester Striks havde set det.

Til sidst lykkedes det at komme frem og min nye chef var flad af grin og tog det med et smil, jeg har fået et par gode kollegaer og vi hygger os gevaldigt med den specialopgave vi er blevet shanghajet til.

Nu kan jeg lige stene et par timer inden jeg skal være statist på tv-serien "Maj og Charlie" der kommer på TV3 til efteråret, det er da glad.

0 kommentarer:

Send en kommentar