google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar til fodbold – Uden Relevans

11. jul. 2007

Morfar til fodbold

I dag skal jeg ud til hjernedødens højborg: Brøndby Stadion.

Jeg skal overvære en fodboldkamp mellem Pestegnens helte og AJ Auxerre fra Frankrig, det første jeg tænker på når jeg skal på Brøndby Stadion er. "Husk regnfrakken!" fordi i det usandsynlige tilfælde at hjemmeholdet scorer et mål er der nogen der mener at dette bør fejres ved at kaste sin øl op i luften så den rammer dem der står nedenunder.

"Jamen Morfar! Der er jo kontrollører på stadion!, kan de ikke gøre noget?" mumler du bekymret mens du tager en bid af din marcipangris. Jo teoretisk kunne de godt gøre noget, men enten tør de ikke eller også vil de ikke, forøvrigt har de som regel travlt med at spise pølser eller at se kampen istedet for at holde øje med publikum, 100% ligesom inde i Parken.

Deres placering nede ved banen gør også at de ikke kan se hvem af idioterne det er der kaster med øl.

Det sjove er jo at det KUN er hjemmebanefans der står på den tribune, så det er ens egne medfans man rammer....

Jeg forstår ikke lige helt hvad pointen er.

4 kommentarer:

Nynne sagde ...

Hvorfor stiller du dig ikke bare over på modstanderens tribune så?

Uden Relevans sagde ...

Fordi jeg låner et sæsonkort der giver adgang til den grumme side.

Der er da ingen der betaler for at se fodbold i vore dage er der?? :l)

Ulla sagde ...

Golden shower!

Og hey, det der med at låne kort, jamen, det er jo snyd!

Uden Relevans sagde ...

Ulla nej det er bare kreativitet på højeste plan :)

Send en kommentar