google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar gribes af afgrundsdyb undren Forklaring oenskes! – Uden Relevans

29. jul. 2007

Morfar gribes af afgrundsdyb undren Forklaring oenskes!

I dag var jeg nede for at frekventere den lokale fødevarepusher, da der jo var slagtilbud på svin. Så der står jeg mellem parterede flæskedyr og halvfede forstadsfruer alle iført grå joggingbukser, pumps og stumpebukser af forskellige varianter af farver, mønstre og stump.

En enkelt anden mand er også tilstede, han skubber en barnevogn foran sig, jeg kan se at på hans venstre underarm er der de velkendte oldgamle kinesiske tegn for "Nudelsuppe", "Lykke" og "Fri Hash" og hvad de ellers skriver på folks arme.

Men på den anden underarm havde han tatoveret med stor uhjælpelig barneskrift, altså vi taler om de der Hip-hop-bogstaver din irriterende lillebror insisterede på var fede i slutfirserne, "Simon" stod der.

På en sådan måde at han aldrig selv ville kunne læse det retvendt medmindre nogen flåede hans underarm af og viste det til ham.

Jeg undres!!! Barnagtige hip-hop-bogstaver og "Simon". Mon de fem bogstaver er et udtryk for hans IQ? Hvad sker der? Hvorfor ikke lave det pænt i det mindste? Eller så man selv kunne læse det????

ARRGGHHGHG!!!

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åh, hædrhædr, hvor er det skrevet, så jeg er ved at dø af grin. Og der var ikke engang nogen, der var nødt til at flå min underarm af først.

Anonym sagde ...

Jeg forstår i det hele taget ikke hvorfor man vil have sine børns navn tatoveret. Mine unger er sq da tatoveret på hver eneste mm2 på indersiden af mig - det ville være selve epitomet på redundans også at få skrevet deres navne udenpå.

Uden Relevans sagde ...

Tak Navnloes!

Kratlusker: Medmindre han har den der sygdom hvor man ikke kan huske en skid :o).

Unknown sagde ...

Arh´ghhh

Anonym sagde ...

Mon så ikke bare han jævnligt undrer sig over hvorfor hulen der står moniS på hans arm?

Anonym sagde ...

Jeg nåede aldrig så langt....sidder og forestiller mig hvordan parterede svin ser ud i joggingbukser, pumps OG stumpebukser i varierende farver....

Uden Relevans sagde ...

Miws Ja det er en meget speciel fødevarepusher jeg har :o)

Send en kommentar