google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Baby I´m a star! – Uden Relevans

6. jul. 2007

Baby I´m a star!

Seks timers venten med sandwicher kildevand og noget slik der blev lovet, men der aldrig dukkede op.

Efter seks timer stikker klapperen hovedet ind og døren og bjæffer kommandoen:

"Ja så er det jer!" Eh jamen jeg har jo kun haft seks timer til at forberede mig på hvad der skal ske! Jeg har brug for mere tid!

Det viste sig så at det der skulle ske ikke var det vi var blevet briefet om.... Jeg kan godt forstå at det nogengange kan tage flere år at lave film!

Jeg har skrevet under på at jeg ikke vil afsløre noget om noget, så det må jeg jo hellere holde :o).

Til sidst fik jeg så tre billetter til Cinemaxx! HELT ÆRLIGT! cinemaxx!!! Jordens dårligste biograf på Lortefisketorvet sheesh!!!

Hvem vil købe tre biografbilletter til Cinemaxx for 150 spir?

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

avs, ingen slik er noget møg.

Uden Relevans sagde ...

Yep!

Årets Brandert sagde ...

Du sælger dem godt, men du har jo ret. Det er måske verdens absolut kedeligste bif.

Suzy Q sagde ...

Er du begyndt at sælge din krop, Moffe?

Uden Relevans sagde ...

billetter sussi kussen billetter...

Send en kommentar