google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner – Uden Relevans

11. jun. 2007

Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner

Tilfældigvis får jeg øje på vores højt elskede postslæber, der løfter den monumentale opgave det er at aflevere alle mine køb på indernedded, han er i opgangen ved siden af på vej ud.

Da jeg kan se at han kampsveder og for at fortælle ham at jeg synes det er rart at han er til og at han gør det godt bevæbner jeg mig med en flaske iskoldt kildevand og venter på at han trænger ind i opgangen.

Denied! Ingen post til min opgang idag, men vil Karmapolitiet venligst tillægge et par point for gode intentioner?

6 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

.. men vi ved jo godt, at han havde dine pakker med, men bare ikke gad at gå op med dem, og i morgen får du en seddel om, at du ikke har været hjemme, og selv kan komme og hente dine ting på posthuset ;D

Uden Relevans sagde ...

Jaja men det er jo underordnet, jeg har brug for en gåtur :o)

Anonym sagde ...

Der er ét point herovrefra garagen, morfar :)

Uden Relevans sagde ...

TaxaDeha!

Anonym sagde ...

Helt sikkert. Det er to dage mindre i skærsilden.

Uden Relevans sagde ...

Tak Holme så har jeg kun et par millioner tilbage :o)

Send en kommentar