google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar undskylder over for den danske nation – Uden Relevans

3. jun. 2007

Morfar undskylder over for den danske nation

Igår da jeg løb på banen for at tæve dommeren havde jeg kun en ting i hovedet!

"Du snød Liverpool for Champions League trofæet, du skal ikke også snyde Danmark for EM i fodbold!"

Havde det ikke været for det store Randhusianske lokum fra Provinsen, der bor på Islands Brygge, du ved... ham med den småfrustrede kone der går på Politiskolen, så var det lykkedes mig at få dommer Uduelig i dørken og vi havde fået en kompetent fjerdemand ind.

Jeg vil gerne undskylde at det tog mig så lang tid at komme rundt om Gravgaard så jeg ikke fik svunget igennem.

Næste gang lægger jeg mig på toppen af Rigshospitalet med en snigskytteriffel.

Morfar angrende synder

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tænkte jo nok det var dig ;)

Anonym sagde ...

NÅ! Er du flyttet til Sverige ??

Uden Relevans sagde ...

Holme ja det var mig :)

Jeps og har taget 15 kg på og er blevet mørkhåret i processen :)

Årets Brandert sagde ...

og har fået fadølspatter.

Suzy Q sagde ...

.. og som altid kan du ikke huske en skid bagefter ;)

Benny sagde ...

Jeg sagde det med det samme til konen: Det må sgu da være moffe!

Uden Relevans sagde ...

Hey selektiv hukommelse er da en god ting nogengange.

Send en kommentar