google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar forlader Marmeladefabrikken – Uden Relevans

27. jun. 2007

Morfar forlader Marmeladefabrikken

Hvis der skulle være eventuelle læsere der tror at jeg har arbejdet på en marmeladefabrik, så vil jeg undskylde for at have vildledt jer, men jeg har været nødt til at dølge mit arbejdssted i illusionens kappe da der ikke er ret mange i landet der har det job jeg har haft.

Tjaeh som den for en gangs skyld ikke-kryptiske overskrift fortæller har jeg forladt Marmeladefabrikken.

Hvis man som jeg har læst, at man skal i førende livsføringsbøger, vejer de positive og de negative aspekter ved min fortsatte ansættelse på Marmeladefabrikken så må jeg jo nok erkende at de negative rent faktisk har knækket kæden på vægten og fuldstændigt knust vægtskålen da den ramte gulvet.

Jeg vil slet ikke begynde at nævne alle de negative ting der stadig foregår på Marmeladefabrikken, men blot konstatere at nu er jeg videre og kan gå derfra med løftet pande med mit selvværd og integritet i behold.

Det er så her i læsere træder frem med skulderklap, spredt applaus og små skilte hvorpå der står "Godt gået Morfar!".

15 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

Godt gået der, Morfar!!! Skulderklap! Lammer på overarmen!

... har du fået nyt job? :)))

Uden Relevans sagde ...

Suzy: TaxaDeha, jeg har søgt et par jobs men ikke fået dem endnu :o).

Nynne sagde ...

godt gået dér morfar - douze points

Uden Relevans sagde ...

Merci beaucoup Nynne!

Anonym sagde ...

Det var godt nok også på tide!

God beslutning, langt om længe.

Uden Relevans sagde ...

Anonym: Jae jo, det må man nok sige! :o)

Suzy-Hang-Around sagde ...

Godt gået, Morfar! Godt taget, knægt, klap dig selv på skulderen!

Blomkvist sagde ...

Håber at du kan undvære marmeladen... men vil da godt være en skulderklapper, hvis du har brug for det ... cheerio old chap og husk ... there's something about a silverlining ...

Anonym sagde ...

Godt ... og på tide. Du har været træt af fabrikken længe. Herefter overgår den vel til at hedde "Den Gamle Fabrik" ;-) God vind med at finde en ny og meget bedre marmeladefabrik. Men sørg lige for at nyde sommeren, når det holder op med at regne ... lige om lidt!
Stående "ovariationer" herfra.

Anonym sagde ...

klap klap!

Suzy Q sagde ...

sindssygt. du springer ud uden faldskærm. Giga-cahones, Moffe. Suzy like a lot.

Og du får jo et nyt job sådan her *KNIPS*

Anonym sagde ...

Well done! One point :)

Morfar ved godt, det er max score.

Årets Brandert sagde ...

Og her sad jeg og tænkte på bedsteforældre og andre gamle ting når jeg spiste marmelade, og så er det slet ikke Den Gamle Fabrik du arbejder for! tsk..

Eller som en vred neger i The Bronx ville have sagt:
"Foool, How u gonna get paid now?"

Uden Relevans sagde ...

Tusind tak alle sammen! Jeg skal nok fortælle når jeg finder en ny marmeladefabrik.

Anonym sagde ...

____________________
|"Godt gået Morfar!".|
--------------------
|
|
:) :p :D :D :D

Send en kommentar