google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar fatter det ikke – Uden Relevans

5. jun. 2007

Morfar fatter det ikke

Åh nej hvad brokker han sig nu over? Bare fordi han har fri fra Marmeladefabrikken i dag skal han harcelere over alverdens ting og sager, Tænker du,

Næe nej jeg skal ikke gøre mig til dommer over andres tåbeligheder, jeg rammes blot af en stille undren når jeg ser hvad folk fylder deres for- og bagruder med i deres automobiler.

Fungerer det som en slags talisman? "Hvis bare jeg har en Lorte-DSB-Harry liggende i bagruden så kan intet ondt overgå mig!"

"iih Den her søde blå blæksprutte vil beskytte mig mod den fordrukne polakchauffør der sidder og pisser i en flaske med 80kmt i sin 32 tons Scania."

Jeg fatter det ikke...

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Et skud realisme siger du? Det er da en morsom betragtning. Du er en antro-blogolog som resten af os. Hader også de der terninger i ruden og Harry. Sig IKKE ordet Harry til mig!!!! Der har været sådan en masse-psykose, hvor en blå dukke med irriterende stemme er blevet kult. "Bahnsen" kan man ikke rigtig se som andet nu - mener han var med i Brødre i en birolle som en eller andet overordnet på et kontor, hvor jeg forventede, at Harry ville dukke op under hans skrivebord....

Uden Relevans sagde ...

Yep sådan har jeg det med ham der Nikolaj Bro, fra de der bro-reklamer med Mads Mikkelsen, hvornår begynder han at fable om broen tænker jeg bare :o)

Anonym sagde ...

Min yndlings-aversion er "Børn i bilen"-mærkater. Jeg har aldrig gennemskuet, om de er en advarsel til andre andre trafikanter - som den amerikanske verion "Baby on board - Mom on Valium" - eller en henstilling til andre om køre ekstra pussenusse-forsigtigt i deres nærhed? Førstnævnte er jo en udmærket intention, for mange forældre (læs mødre) er mere koncentreret om bagsædet, end om kørslen. Men sidstnævnte er latterlig, for folk kører velsagtens fornuftigt alligevel? Og de der ikke gør, ændrer næppe kørestil pga. en mærkat i bagruden på den forankørende bil?

Uden Relevans sagde ...

Næ for man vil gerne helt op i bagruden for at se om kvinden deroppe er i færd med at amme så man kan se yver...

Synes de der "Mors Dyt" skilte er helt på sin plads, så ved man at billisten foran er idiot.

Maria sagde ...

Gad vide, hvad der kommer til at ske i din kommende dyt...altså ikke på fører- eller bagsædet...men i for- og bagruden... :-D

Synes at skuespillere skulle droppe alle de dér debile reklamer...for lige præcist efterhånden umuligt ikke at se deres reklamefjæser for sig, når man ser dem i dét, der skulle være en kunstnerisk oplevelse (i én eller anden form...)

Gider fanme hverken tænke broer, brød eller bane fucking danmark, når jeg har lagt penge ved billetlugen altså !!!!

Uden Relevans sagde ...

Nemli!

Uden Relevans sagde ...

*Opdatering* Morfar har sat en Liverpool streamer i bagruden, den vil gøre mig lykkelig i al evighed.

Send en kommentar