google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar deler ud af sin uendelige visdom part IV – Uden Relevans

4. jun. 2007

Morfar deler ud af sin uendelige visdom part IV

Enhver sætning der indledes med frasen, "Hvae er det mig der er idiot eller...." er som regel altid ligefremt synonymt med at: JA det er DIG der er idiot.

Morfar vis, så du ikke behøver at være det.

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tænker: Hvad siger Morfar mon selv i sådan en situation? - Der hvor han er lidt i tvivl...?

Uden Relevans sagde ...

Altså som udgangspunkt går jeg altid ud fra at jeg selv har ret.

Kommer jeg i tvivl om noget sørger jeg altid for at formulere sætningen anderledes end "Hvae er det mig der er idiot?" Fordi som skrevet så ligger det implicit i at man spørger :)

Anonym sagde ...

Morfar har da altid ret! Undtagen en enkelt - hvor han troede han tog fejl, men tog fejl!

Uden Relevans sagde ...

Spidsfindigt Uffe spidsfindigt! Eller tager jeg fejl?

Anonym sagde ...

Meget rammende :-)

Det er ligesom, når en siger: "Jeg er ikke racist, men....." (Bla bla - og nedladende, fordomsfuldt bla)

(JO DU ER EN RACIST)

Anonym sagde ...

Takker morfar! Det er nu skønt at kunne gå rundt og være en dum blondine uden at bekymre sig om, at visdommen går tabt! Tak!

Uden Relevans sagde ...

Tak Rumfrø: :o)

Miws: Du er også meget kvalificeret på det område hehehe

Anonym sagde ...

Moffe, du skal sgu' da ikke underminere mit forsøg på at øge din gade-troværdighed! ;-)

Anonym sagde ...

Jeg tror bare at infererer på baggrund af egen erfaring

Måske er der en mere indlysende årsag til, at alle svarer 'ja' når du spørger om du er idiot ;)

@ spacemermaid1001
Ja, det er sgu sørgeligt, at man ikke kan være indvandrerkritisk uden først at skulle pointere at man ikke er racist.

Uden Relevans sagde ...

Holme eh.... ;o)

Send en kommentar