google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Loeb for livet! Red jer hvo i kan!!! – Uden Relevans

20. jun. 2007

Loeb for livet! Red jer hvo i kan!!!

Løb for livet! Red jer hvo i kan!!!

Yep det er korrekt du har gættet det Morfar har fået bil!

Frem
over vil jeg terrorisere de Københavnske veje og alléer i mit nye (hmm) lyn.

Er den ikke fiiin???


Men hvad skal jeg kalde min fine nysynede bil fra 1986???

Forslag modtages i kommentarfelt

Motoriserede Morfar

14 kommentarer:

Anonym sagde ...

"Tim" - som en hyldest til tilfældighederne?

Anonym sagde ...

KITT - Og så er det et krav, at hver gang du bevæger dig hen mod bilen skal begynde at tale til dit armbåndsur.

Hvis man skal hylde øsens franske aner kunne Jacques eller Pierre også være en mulighed.

Hvis man absolut skal holde sig til traditionen med at navngive transportmidler efter kvinder så synes jeg at Belinda, Shaniqua, Kisser eller Fabienne kunne være ganske fint.

Marie sagde ...

Caren.

Blomkvist sagde ...

Så lykkedes det for dig ... nu er det godt nok ikke et pigenavn.. men anyway ... hva med "Vicious"???

Blomkvist sagde ...

ehm ps. tillykke i øvrigt :D

Tris G sagde ...

Jeg synes godt om Finn. :)

Migger sagde ...

Tillykke med slæden. Et navneforslag kunne være Rusten B-stolpe som en hyldest til... det der i hvert fald ligner rust nedenfor B-stolpen ;)

Årets Brandert sagde ...

Slamfissen..

Så hvis du siger dens navn i nærheden af fremmede kvinder, kan der ske sjove ting og sager...Eller du ka få et par på hovedet.

Either way, I rule..

Uden Relevans sagde ...

Jeg tror jeg kalder den "Nippy" for man kører 70 i løbet af få sekunder, det er godt nok en hurtig lille satan :o)

Benny sagde ...

Den skal da hedde: Det hvide lyn! Alternativt: Det hvide hyl!

Uden Relevans sagde ...

Benny Du mener det rusthvide lyn :o).

Uffe: Tim?? jeg fatter ikk hva du mener.

MBC: Nah det hedder min eks.

Jones: Værd at overveje.

Buster: hehe og tak!

Migger: Det er sgu da en body-double min bil stiller ikk op til fotografering, det er jo ikke den slags bil.

ÅB: yep!

Rodrigo: No habla espanol slamfisse

Anonym sagde ...

Morfar, jeg refererer til det her.... ;-)

Donald sagde ...

Rodrigo reklamerer for personlige T-shirts. Ikke Slam.
Kald bilen for Hugo. Hugo var min ven, ved du - nu er han det igen. Det var Eddie Skollert, som sagde eller "sang" dette.
Hvis det er en Peugeot, kan du jo også kalde den "Monsieur Hulot" efter hovedpersonen Tati's Feriedage-film.
Nippy, som du har nævnt, er jo også et godt navn til sådan en øse.
- God fornøyelse med den!

Uden Relevans sagde ...

Ok Uffe! Ja det er en sindssygt lille verden vi lever i.

Tak skal du have Donald!

Send en kommentar