google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Du er ikke alene... – Uden Relevans

2. jun. 2007

Du er ikke alene...

Morfar kører dig ned.....

Idag da jeg har været nede i det "lokale" posthus, der jo kun ligger to kilometer væk (tak LortePostdanmark), kommer jeg kørende på Elvira ned af en stille villavej.

Ja ok stille og stille der kommer da en bil i timen eller deromkring.

På fortovet står en halvnøgen (det er teenagere jo idag) pige med vidtspredte ben og skræver henover..........en cykel, jeg når at registrere følgende, Store bryster, multimediespillemaskinehovedtelefoner monteret i ørerne, mobiltelefon i hånd, cykel.

Min hjerne lægger disse facts sammen og tænker "teenager" den adderer et kendt faktum + hunkøn = hjernedød", jeg speeder derfor ned da jeg i forvejen har det standpunkt at alle andre i trafikken er selvmorderiske idioter med et dødsønske, og ganske rigtigt uden at kigge op sætter Sulejma sin cykel igang og kører lige ud foran mig!


Da jeg jo har reflekser som en ninja (og var forberedt) applikerer jeg hornet i voldsom stil og drejer indenom den befippede teenager, der efterladt til sine egne devices får et par minutter til at reflektere over sit liv og sin opførsel i trafikken.

Det er sgu da godt man ikke er lastbilchauffør!

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Som en NINJA!

Teenagere har derimod reflekser som valiumdopede gopler

Uden Relevans sagde ...

Jeg er faktisk i tvivl om teenagere overhovedet har reflekser?? altså ud over det basale motoriske system.

Årets Brandert sagde ...

Det har de ikke. Dem har de opgivet i handlen hvor de til gengæld rekvirerede sig uforudsigelige stemmebåndsudsving, let afvigende hudpigmentering og generel manglende sans for noget som helst.

Førende eksperter peger på at teenagerenes organisation købte hvad der populært kaldes 'katten i sækken' da de indgik denne handel.

Uden Relevans sagde ...

Up Shits Creek and no paddle for nu at citere...

Ja det er godt man selv var sådan en fornuftig og ansvarlig teenager *cough* *bullshit* *cough*.

Suzy Q sagde ...

... vil det sige, at det ikke er dig i lastbilen med navnet "Morfar", som jeg hilser kærligt på, hver gang?

Uden Relevans sagde ...

Jo Suzy! Men det er jo hemmeligt at jeg kører lastbil og bus i Frederecia!!! Shh

Anonym sagde ...

Hmm... Jeg er imponeret. Det vil sige, at du faktisk blev mere koncentreret da du så hende pigen?
Jeg tror jeg havde koncentrationen totalt, og var braget lige ind i hende og cyklen.

Fandeme godt jeg ikke har bil :D

Uden Relevans sagde ...

Altså Holme nu går jeg jo ikke og kigger efter damer :).

eh..

Send en kommentar