google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Drengen med de gyldne bukser – Uden Relevans

30. jun. 2007

Drengen med de gyldne bukser

Da jeg var en bette knejt så jeg en svensk tv-serie om en dreng der kunne hive svenske tiere op af sine brune fløjlsbukser, om natten drømte jeg om at have de bukser.

Drømte om hvor fedt det kunne være at have de brune fløjlsbukser på og hive svenske tiere op i massevis.

Her i dag tyve år efter er jeg blevet en hel del klogere.

Sæt lige tingene i relief.

Brune fløjlsbukser! come on de bliver nok snart på mode igen sammen med ternede skjorter eller... det ved jeg de gør, men lige pt er de lige så yt som at sige at man vil stemme på Ny Arrogance...eh Alliance.

Svenske tiere....nej vel? Forestil jer mig nede hos Ferrari-forhandleren, stå og rode febrilsk i mine lommer "eh lige et sekund mester, her er otte kroner mere! hvor meget mangler jeg nu? 800.000??"

Nej vel? Havde det så bare været tyvere eller halvtredsere.

Den historie har VIRKELIG brug for at blive juicet lidt op.

Morfar Kongen af Fløjl.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Drengen med guldbukserne - hed den - og øj jeg ville gerne have sådanne et par bukser ;0)

Uden Relevans sagde ...

Ak ja en svensk tier i lommen er bedre end ti på taget.

Anonym sagde ...

Vi snakker 1975 !!!

Anonym sagde ...

http://www.blockbuster.dk/drengen-med-guldbukserne.html

Send en kommentar