google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Det er en aftale! – Uden Relevans

11. jun. 2007

Det er en aftale!

Jeg må lære at holde op med at stole på folk.

Det lader ikke til at jeg får bil sådan lige foreløbig.

Først indgår jeg en aftale med en, der så trækker i land, "Jamen jeg har brug for en bil." Eh ok så lad være med at sætte den til salg!.

Så aftaler jeg et møde med bilekspert og sælger af en anden balje, hvorefter ekspert forsvinder sporløst.

I går havde jeg så en aftale om at se på en balje, iført ny ekspert hvorefter sælger ikke ringer og ikke tager sin telefon.

Der må være en dybere mening med det her, måske skal jeg slet ikke have en bil?

4 kommentarer:

Tris G sagde ...

Eller også skal du bare have en spritny lille konebil at tage på. ;)

Uden Relevans sagde ...

Ja sådan en lille Peugeot 106 som man kan få for 96.000

Men så har jeg jo kun en million tilbage i friværdi.

Tris G sagde ...

Nej, det går slet ikke så. En million er jo ikke ret meget...

Anonym sagde ...

Hvis du har sådan en lille ligegyldig million liggende i mursten, kan du så ikke lige veksle dem til rigtige penge (DKK) og sende dem til Århus?

Send en kommentar