google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Dagens gode gerning Part II – Uden Relevans

14. jun. 2007

Dagens gode gerning Part II

Idag i det store dejlige S-tog, Jeg sidder lidt og stener over at det da egentlig er meget rart at sæderne er så bløde og vejret ikke er regnvejr trods vejrudsigter mere dystre end frontberetningen fra ultimo april 45 set fra Adolfs side.

Ind kommer en pige/dame iført tre poser og den uundværlige håndtaske (et ord der er FULDKOMMENT misvisende i vore dage med de kufferter ungmøerne slæber rundt på).

Fruentimmeret sætter sig overfor mig og hiver en bakke med døde fisk op af en af poserne, hun overhælder de døde dyr med forskellige substanser og begynder at fortære dem uden brug af andre remedier end fingrene.

Da jeg tidligere havde fortæret en softice fra et verdensomspændende hippie-firma der fremstiler og sælger is, havde jeg et par servietter til overs, så jeg rakte hende dem med et smil inden jeg stod af.

Det vakte stor lykke.

Til Årets Brandert og andre kynikere: JA hun havde store babyfodringsaggreater men det var IKKE derfor.

To points mere til karmakontoen.

9 kommentarer:

Benny sagde ...

Hvorfor så???!

Uden Relevans sagde ...

For at hjælpe hende.

Suzy Q sagde ...

det er ikke en plausibel forklaring, rigtigt..

Uden Relevans sagde ...

Fordi jeg gerne vil være mere rar mod mine omgivelser end jeg har været. Er det bedre?

Slut med at være en egomus!

Anonym sagde ...

Du kan stadig kun få ét point af gangen. Ligemeget hvad :)

Anonym sagde ...

Jeg skulle hilse fra Satan og sige, at du kun kan få meritoverført 2 point om ugen.

Uden Relevans sagde ...

Bleh

Benny sagde ...

Der MÅ da være en grund til at du nævner det der med babyfodringsagregaterne, elllers kunne du jo lige så godt ha skrevet: hun havde grønne øjne, eller hun var bredrøvet... eller...
Du er afsløret moffe! Du er patfikseret!

Uden Relevans sagde ...

Et Tu Benny!

Send en kommentar