google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Konichi wa bitches Be misundelig be VERY misundelig – Uden Relevans

17. maj 2007

Konichi wa bitches Be misundelig be VERY misundelig



I går da jeg sidder på Marmeladefabrikken ved samlebåndet, ringer min mobile telefon opkaldet er fra min bedsteste ven i verden.

"Hvad skal du den 28. oktober? spørger han"

Jeg tænker, eh..."spiller Metallica eller Sex Pistols i København eller hva?"

"Nej Spade! Vi skal sgu da til London for at se NFL!!!"

Idioten har simpelthen skrevet sig op i køen til billetter og har fået fem styks! Selvom chancen for at få billetter var minimal med kun 40.000 til salg og 1.000.000 interesserede NFL-fanatikere er det lykkedes ham!

Så nu skal jeg ned i den lokale park iført jernrør og raidhue for at slå gamle damer ned så jeg har de 800 kroner billetten koster.

NFL: spørger du "jamen Morfar er det ikke noget med store fede svedende negere der løber ind i hinanden mens hvide mænd kaster med svineskind? "

Jo! Det bliver vildt sjovt!

3 kommentarer:

Årets Brandert sagde ...

JAaaaaaaaaaa Morfar!! Jeg har os billet!! Det blir så Frickin' Fucking Faaanatastic! Jeg er HEEELT oppe og ringe over det!!

Anonym sagde ...

Grats - Go' tur

Uden Relevans sagde ...

ÅB skal vi hooke op derovre??? :o)

thx Ruprect

Send en kommentar