google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Endnu en gang selverkendende romantikerbræk – Uden Relevans

16. mar. 2007

Endnu en gang selverkendende romantikerbræk

Jeg er rastløs i dag, eller det er jeg næsten hver dag, men i dag er det mere udpræget end sædvanligt.

Hvis jeg nu var rigtigt kreativ kunne jeg jo skabe noget, eller på anden konstruktiv vis formidle min energi på noget konkret.

I stedet bliver det vist bare til at sidde og stene på indernedded indtil energien er fuset ud af mig som en slatten ballon fra Dyrehavsbakken.

Hvis jeg en dag får kanaliseret den energi ind i noget aktivitet, kunne jeg sikkert blive noget stort.

Det værste er at jeg kan erkende at det forholder sig sådan, men ikke formår at få gjort noget ved det alligevel.

7 kommentarer:

Tris G sagde ...

Hvad med at begynde at strikke? ;)

Uden Relevans sagde ...

Yeah, eller lære LSL?

Spartle i gangen

Måle op til skjulekasse

Vaske gulv

Læse Martin Hall bogen færdig

Stryge skjorter

osv osv

Anonym sagde ...

Ud i vejret!
Demo i eftermiddag!
Hele din remse kan du gøre når det bliver mørkt!

Uden Relevans sagde ...

Ria: Mam! Yes Mam!

LaQuack sagde ...

Nu til noget helt andet og meget vigtigere:

Den der ude til højre.

Nej tak til Charlie Chaplin og klovnfisk?

Uden Relevans sagde ...

Det er et skilt der betyder:

Nej tak til Internet trolls.

Men nej tak til den pædofile Chaplin alligevel. :o)

Maria sagde ...

Ud og lav have på Ground 69 ! NU !

Og se så at få den Hall bog læst færdig - hvor svært kan det være...

P.S.: kender det godt ! Ku' uden tvivl selv blive noget STORT, hvis bare lige energien blev kanaliseret lidt (meget) anderledes ud...

Send en kommentar