google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Sleepless in Copenhagen – Uden Relevans

18. jan. 2007

Sleepless in Copenhagen

Min underbevisthed har fået den geniale ide at den vil gennemtænke mit liv og levned

Men da den er temmelig tungnem involverer den min bevisthed, som beredvilligt holder mig vågen, mens de to gennemtænker mit liv, min arbejdssituation, min fremtid (eller mangel på samme NO FUTURE!) i hyggelig gemytlighed.

Min krop gør så opmærksom på at den nu gerne vil på toilettet, og mens vi er der kan vi da lige drikke noget vand så vi skal tisse igen om et par timer.

Sådan fortsatte det hele natten indtil nat var blevet til dag og jeg skulle på arbejde.

Jeg er netop trådt ind ad døren, så man kan vist ROLIGT sige at det har været en lang dag.

Hvis min hjerne får lyst til at gennemtænke verdenssituationen igen tror jeg sgu jeg blæser den ud med den ladte pistol jeg har under hovedpuden, sammen med mit gavekort til Fiarrlls.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Spørg sin hjene om situationen i Mellemøsten, lige inden du skal i seng :D

Lizelotte sagde ...

...og lad os så høre hvordan det går med at undvære den :-D

Uden Relevans sagde ...

I er så sjårve! :o)

Send en kommentar