google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar hader håndværkere – Uden Relevans

28. sep. 2006

Morfar hader håndværkere

Min elektriker: har lige sat prisen op med 1.000 kr. Tabernarrøvsspadseridiot!!! Han har jo ligesom mine nøgler så jeg er jo en slags gidsel i den sag.

Note to self. Brug ikke "orange" håndværkere næste gang.

Min tømrer: har to dage i træk lovet at komme , men begge dage en noshow uden afbud og ude af stand til at tage sin telefon.

Min maler: Er draget til Thailand i 14 dage uden varsel efter at jeg har haft kimet ham ned i snart tre uger for at han skulle komme og male den sidste halve kvadratmeter.

Note to self: Betal først når de er HELT færdige.

Min murer: Ringede kl 16. for at fortælle at han ikke havde været der idag... no shit Sherlock???

Min VVS-mand: Har formået at få håndklædevarmeren til ikke at varme uanset hvordan den er indstillet.

Morfarlige nu med had og galde nok til et parallelt univers.

6 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

Aiiichhh.. det her er ikke ligefrem befordrende for, at jeg kommer igang med at få ringet til håndværkere osv osv.. Jeg ORKER ikke en runde mere, det er SÅ opslidende..

Uden Relevans sagde ...

Ja det er simpelthen så latterligt!

Ikke EN af dem opfører sig nogenlunde anstændigt...

Jeg føler mig VIRKELIG pisset på, og det går ud over mine omgivelser.

Tilgiv mig!

cyclonebill sagde ...

For satan altså. Det er jo helt vildt.

Stor medfølelse herfra - og dobbelt op på mit håndværkerhad den næste måned.

Årets Brandert sagde ...

HAHAHA....INGEN medfølelse herfra..

Altså, du ku godt ha fået den ved elektrikeren. Sågar tømreren var jeg gået med til.

Men du flopper jo et fuldt hus i dårlige håndværkere over endnu værre håndværkere!!! Altså, der er jo ikke flere kategorier af folk der arbejder med "hænderne" tilbage der kan have snydt dig!!

-Finder det lidt komisk.

Uden Relevans sagde ...

ÅB Du er ikke min søn længere!

Tjaeh den eneste kategori jeg mangler er vel en grovsmed eller en brolægger.

Anonym sagde ...

Det lyder som håndværkere der ikke har fattet, at der også kommer en dag, hvor det kommer til at knibe med at få fyldt ordrebogen igen. Drop dem, og find nogen, der formår at behandle kunderne ordentligt, også selvom de har travlt.

Det er muligt de har rigeligt at se til med de store industrikunder for tiden, men glemmer de, de mindre private kunder i deres travlhed, glemmer de også, hvem der er deres eksistensgrundlag, i knapt så gode tider.

Send en kommentar