google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar belærer folket – Uden Relevans

11. sep. 2006

Morfar belærer folket

Dovenskab betaler sig aldrig!

Jeg havde netop taget et dejligt rent håndklæde frem fra skabet, med den plan at jeg ville hænge det op på badeværelset, men inden da skulle jeg liige flytte lidt på mine Sex Pistols singler så hvad gør en doven Morfar?

Jo han smider håndklædet generel retning badeværelset med den tanke for øje at så vil han senere opsamle det på gulvet i proximitet af badeværelset liggende håndklæde for at ophænge det.

Men hvad sker? Jeg kan næsten høre dine av-råb så mange nåle sidder du på kære hvæser.

Jeg kaster håndklædet i en elegant bue direkte ind i en lysestage der vælter på gulvet med et højlydt *CRASH* hvorved den laver en skramme i gulvet og mit fine firkantede lys får et ordentlig hak på hjørnet.

Dovenskab betaler sig aldrig!

2 kommentarer:

Jegmig sagde ...

Så kan du måske lære det. At lade være med at springe over hvor gærdet er lavest. :D

Uden Relevans sagde ...

Ja når gærdet vælter så kan jeg :o)

Send en kommentar