google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Nu er det nok! – Uden Relevans

25. jul. 2006

Nu er det nok!

Nogengange sker der ting som man/jeg bare må reagere på, ting der ryster en i ens grundvold, ting der får tingene til at stå i et helt nyt lys, pludselig har alting ændret perspektiv og man realiserer at tingene før og efter aldrig bliver de samme.

Heldigvis sker det ikke ret tit i ens liv at noget så banebrydende sker.

Jamen hvad er der dog sket Morfar?? Siger du interesseret og læner dig frem så din kaffekop dingler faretruende nær tastaturet.

Hvis Kenneth Perez kan stoppe på landsholdet kan jeg også. Så... jeg stopper på landsholdet!

Og nej! I kan ikke gøre noget for at ændre den beslutning. Jeg føler ligesom Kenneth Perez (hvem??) at tiden er inde til at jeg trækker mig fra landsholdet, så du kan GODT glemme det Morten Olsen, du skal IKKE ringe!.

Sorry for den lidt svulstige stil, men jeg synes altså det er RIMELIGT overflødigt at stoppe på landsholdet når man ikke har skyggen af chance for at komme på.

Slip banden og kom ind i kampen Kænned!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

HVOR står det henne?

Anonym sagde ...

Næst i køen står Marc Nygård og Mikkel Beck, de har vist også gået med overvejelser om at stoppe på landsholdet.

Det er meget trendy at melde sådan ud efter en slutrunde, normalt er det dog en trend der kun omfatter de hold, der rent faktisk var med.

Sjovt nok er det så også meget trendy at ændre sin beslutning lige før en slutrunde, når holdet har kvalificeret sig - Figo, Henke og så var der vist også noget med Tøffe engang, som så valgte ikke at ændre sin beslutning, da han fandt ud af, at han alligevel ikke ville komme med :o)

Anonym sagde ...

Og hvad kom der ud af den dersens "omsorgs-samtale" ?

Jeg er sgu da pisse nysgerrig, så er det sagt ;0)

Andreas sagde ...

Det er også sandt.
Og ganske fortjent at han aldrig har fået chancen, når hr. Olsen nu råder over formstærke offensivspillere som Grønkjær, Rommedahl og Jon Dahl, der jo alle spiller en hovedrolle på super-succesfulde klubhold.

Man græmmes.

Uden Relevans sagde ...

Hehehe Automatisk...

Send en kommentar